Ga naar inhoud

Wie kan wachten op Windows 10, doet dat best nog even!


Kurtt

Aanbevolen berichten

Wel, er is voor en tegen te zeggen (zoals altijd :) )

 

http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedia/article/detail/2409139/2015/07/31/Windows-10-al-14-miljoen-keer-gedownload.dhtml

en dat is dan een bericht van veertien dagen geleden.

 

Je hoort natuurlijk geregeld van problemen bij of na de installatie, maar 'k denk toch wel dat er van die miljoenen die de 10 al (goed kunnen) gebruiken: die ga je natuurlijk niet horen...

 

Tja, hoelang moet je wachten om... een nieuwe wagen te kopen, je oude schoenen weg te doen, .... over te schakelen naar de 10? Die miljoenen die al met de 10 werken hebben hem iig goed binnengehaald.

't Kan ook aan de downloadservers liggen want die krijgen het op dit ogenblik ook wel te verduren vrees ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschillende mensen hebben na ongeveer 3 weken nog altijd geen popup gekregen om te installeren (wel het windows-vlagje onderaan het scherm), met foutmelding 80240020 Is dit normaal? Ik zou denken van wel, maar het duurt lang.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben die dan wel gekeken bij hun (klaarstaande) updates? Want  ik las een tijd geleden dat het verdwijnen van het icoon wel eens daarmee te maken zou hebben.

 

Hoe dan ook, ze kunnen altijd upgraden door de Media creation Toolkit  (zie hiervoor een post van Clarkie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.