Ga naar inhoud

Verschillende iconen op mijn desktop werken niet meer.‏


Aanbevolen berichten

De mail werd waarschijnlijk niet bezorgd.

Bij het opstarten van de pc had ik telkens TRAYAPP dit vinkje heb ik weggedaan bij het opstartmenu.

Eens dat ik de usb-kabel moet insteken heb ik dan een probleem met "PSSWCORE" maar die vindt geen verdere gegevens om verder te kunnen en blokkeert de installatie van de printer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik haalde de drivers van dezelfde pagina maar ondanks het verwijderen blijft is er nog altijd een spoor van HP imaging... maar ik vind dit enkel in het startmenu terug nergens anders, ik vermoed dat dit de oorzaak kan zijn van TRAYAPP en PSSWCORE die de installatie van de printer  blokkeert?

Wat betreft de installatie van de printer voor dat ik met u contact had was het zo, ik kon het via die drivers installeren maar wat er niet geïnstalleerd werd was de "HP Solution Center" op mijn desktop en dit is nodig te scannen, dit is een soort van bedieningspaneel, ik kon dan enkel de printer gebruiken en niet de scanner, een paar jaar geleden had ik dezelfde printer ook volledig verwijdert en daarna zonder problemen terug geïnstalleerd via de site van HP, zonder problemen. Het moet via deze site aangezien ik geen installatie-cd meer heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
hpqcxs08;s
hpqddsvc;s
C:\Program Files\Hewlett-Packard;fs
C:\Program Files\HP;fs
C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup\HP Digital Imaging Monitor.lnk;f
[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\authorizedapplications\list];r
"C:\Program Files\HP\Digital Imaging\Bin\hpqtra08.exe"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"hpqSRMon"=-;r
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb terug een poging gedaan om mijn printer te installeren maar zonder succes.

Ik kreeg een errormelding, het volgende zou naar HP gestuurd worden voor een oplossing 

 

Operating System: Windows XP (5.1.2600.3)

Language: English

Date and Version: 02/14/2008, 100.000.235.001

Error Situation Code: 15290680

Log files: 15290680.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"Advanced SystemCare 7"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"Advanced SystemCare 7"=-;r
C:\Program Files\IObit;fs
IObit;a
IObit;z
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten het probleem van printer heb ik ook nog het volgend probleem wanneer ik naar mijn mailbox ga, de eerste momenten alles normaal en ineens verlies ik ganse delen van de pagina die worden wit, er zijn maar een paar titels van mails nog zichtbaar en ondanks het feit dat de bedieningsknoppen onzichtbaar zijn werken die nog als mijn de juiste plaats kan gissen.

 

Hierbij het gevraagde bestand.

zoek-results 24-08.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Documents and Settings\admin\AppData\LocalLow\IObit;fs
C:\Documents and Settings\admin\Application Data\IObit;fs
C:\Documents and Settings\admin\Application Data\IObit\IObit Uninstaller;fs
C:\Documents and Settings\admin\LocalLow\IObit;fs
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\IObit;fs
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\IObit\IObit Uninstaller;fs
C:\Documents and Settings\NetworkService\Application Data\IObit;fs
C:\Program Files\Common Files\IObit;fs
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\Application Data\IObit;fs
C:\WINDOWS\Tasks\IObitDisabled;fs
C:\Documents and Settings\admin\Favorites\Download IObit Freeware.url;f
C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.iobit;f
C:\Documents and Settings\LocalService\NTUSER.DAT.iobit;f
C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.iobit;f
C:\Documents and Settings\NetworkService\NTUSER.DAT.iobit;f
C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.iobit;f
C:\WINDOWS\system32\IObitSmartDefragExtension.dll20140817150300.dll;f
C:\WINDOWS\system32\IObitSmartDefragExtension.dll20140925205419.dll;f
C:\WINDOWS\system32\config\default.iobit;f
C:\WINDOWS\system32\config\SAM.iobit;f
C:\WINDOWS\system32\config\SECURITY.iobit;f
C:\WINDOWS\system32\config\software.iobit;f
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ADSRemoval];r
"UninstallString"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ADSRemoval];r
"InstallLocation"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{CFDD9042-CEFB-4B68-B956-90CB0E466B38}\1.0\0\win32];r
@=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{CFDD9042-CEFB-4B68-B956-90CB0E466B38}\1.0\HELPDIR];r
@=-;r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\NativeMessagingHosts\com.ascplugin.protect];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\Advanced SystemCare 7];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\Advanced SystemCare 8];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\Advanced SystemCare Ultimate];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\ASC];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\Driver Booster];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\IObit Malware Fighter];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\LiveUpdate];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\RealTimeProtector];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\RegistryDefragBoot];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\RegistryDefragBoot\FileList];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\Uninstaller 4];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\IObit Malware Fighter_is1];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\IObit Surfing Protection_is1];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\IObitUninstall];r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\IObit Malware Fighter\\IMF_ActionCenterDownloader.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Documents and Settings\\All Users\\Application Data\\IObit\\ASCDownloader\\Driver Booster.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Documents and Settings\\All Users\\Application Data\\IObit\\ASCDownloader\\Smart Defrag.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\SkipUacTask.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Smart Defrag 3\\UninstallPromote.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Smart Defrag 3\\SmartDefrag.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Smart Defrag 3\\SDInit.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\AUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\AutoUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\UpdateDB.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Smart Defrag 3\\AutoUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Documents and Settings\\All Users\\Application Data\\IObit\\ASCDownloader\\Advanced SystemCare.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\ASCInit.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\UpgradeTip.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\Wizard.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\IObitUninstaller.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\SPSetup.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\LiveUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\RealTimeProtector.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\DiskDefrag.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\ASC.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\UninstallPromote.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\Monitor.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\IObit Uninstaller\\UninstallPromote.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Surfing Protection\\PluginInstall.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\AutoUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\PerformUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\display.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\DriverBooster.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\FixPlugin.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare Ultimate 7\\IWsASCXP.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare Ultimate 8\\IWsASCXP.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\IObit Malware Fighter\\IMF_ActionCenterDownloader.exe"=-";r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Documents and Settings\\All Users\\Application Data\\IObit\\ASCDownloader\\Driver Booster.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Documents and Settings\\All Users\\Application Data\\IObit\\ASCDownloader\\Smart Defrag.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\SkipUacTask.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Smart Defrag 3\\UninstallPromote.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Smart Defrag 3\\SmartDefrag.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Smart Defrag 3\\SDInit.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\AUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\AutoUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\UpdateDB.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Smart Defrag 3\\AutoUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Documents and Settings\\All Users\\Application Data\\IObit\\ASCDownloader\\Advanced SystemCare.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\ASCInit.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\UpgradeTip.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\Wizard.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\IObitUninstaller.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\SPSetup.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\LiveUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\RealTimeProtector.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\DiskDefrag.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\ASC.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\UninstallPromote.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\Monitor.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\IObit Uninstaller\\UninstallPromote.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Surfing Protection\\PluginInstall.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\AutoUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\PerformUpdate.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare 7\\display.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\DriverBooster.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Driver Booster\\FixPlugin.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare Ultimate 7\\IWsASCXP.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache];r
"C:\\Program Files\\IObit\\Advanced SystemCare Ultimate 8\\IWsASCXP.exe"=-;r
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.