Ga naar inhoud

Windows denkt dat beeldscherm tablet is


Kurtt

Aanbevolen berichten

Toen mijn broer de upgrade van win7 naar win10 deed, en ik kwam eens kijken bij hem, zag ik dat zijn scherm in 'tabletmodus' stond. Dus Windows dacht dat het een tablet was, maar het was wel degelijk een pc.

 

Ik heb al in de instellingen het vinkje weggedaan bij de optie 'als tablet aangesloten wordt, automatisch tablet layout gebruiken (of iets in die aard).

 

Nu is de layout wel goed, en staan de pictogrammen op het bureaublad, zoals bij zijn windows 7.

 

Is dit makkelijker of is het toch beter om terug het vinkje te plaatsen zodat terug tabletmodus geactiveerd wordt op zijn desktop?

 

Is er een elegantere manier om dit op te lossen? Waarom denkt Windows dat het een tablet is??

 

Ligt het aan de grafische kaart? Alles ziet er toch goed uit?  Ligt het aan de resolutie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lukt en had ik in de instellingen reeds gevonden. Toch bedankt voor de link!

De vraag blijft waarom dat win10 denkt dat het een tablet is, want het is een upgrade vanaf win8.1, en toen was het natuurlijk ook niet herkend als tablet.

Kinderziektes bij win10 dan maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.