Ga naar inhoud

Foutmelding Thunderbird


Mecrob

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb problemen met thunderbird en volgens mij heb ik nu versie 38.1.0.5666.

 

Het heeft de jaren prima gewerkt maar sinds vandaag krijg ik een melding op mijn scherm "Could not find the Mozilla runtime" als ik mijn email wil starten. Ik denk dat het komt door een update naar 38.2

 

Maar heb ik nu geen email meer. Alleen het account van Google maar dat is niet mijn officiële email.

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen dit probleem op te lossen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat er iets mis is gegaan bij de update.

Wat ik zou doen: Thunderbird downloaden en installeren. Gewoon over de oude versie heen.

 

Hier vind je de downloads voor Thunderbird: https://www.mozilla.org/en-US/thunderbird/all/

Scrol op die pagina naar beneden.

De talen staan op alfabet, maar Nederlands vind je niet bij de N, maar bij de D van Dutch.

Kies dan de juiste versie: voor Windows, Mac of Linux.

Je krijgt dan het installatiebestand voor Thunderbird 38.2.0.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij niet, maar ik kan natuurlijk geen garantie geven.

Zelf gebruik ik ook Thunderbird sinds een paar jaar. Nooit problemen mee gehad.

Maar met Firefox had ik wel een keer een soortgelijk probleem. Na een update was Firefox opeens niet meer in het Nederlands, maar in het Engels.

Ik heb er toen gewoon de Nederlandse versie overheen gezet. Al mijn bladwijzers, add-ons en instellingen bleven toen behouden.

En Firefox en Thunderbird zijn natuurlijk als broer en zus: allebei van Mozilla.

 

Wanneer je twijfelt, dan kun je wachten op adviezen van andere forumleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het gelukt is!

 

Ik quote kape (website beheerder) even...:

Als je topic is afgewerkt of je verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp PERSOONLIJK afsluiten.

Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

 

 

Groeten,

porrelaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.