Ga naar inhoud

Windows 10 installatie - nog meer problemen


Coen

Aanbevolen berichten

Inmiddels heb ik ontdekt dat de JUNGLE vast zat aan Google Chrome, die heb ik uit de computer verwijderd.

En het resultaat is prima, geen problemen meer!

 

Rest nog het probleem met het beeldscherm, nog niet opgelost, wel contact gehad met ASUS, die nog zoekt naar een oplossing.

Ook het diskstation van LG in mijn MUCOM-computer: het station wordt niet herkend door Windows 10, niet compatibel.

De problemen met mijn printer heb ik in overleg met HP opgelost, ik kreeg een nieuwe software.

 

Tot zover bedankt voor de hulp en het meedanken.

 

Hartelijke groet, Coen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad overduidelijk dat de overstap naar Win 10 voor heel wat problemen zorgt, vaak wegens incompatibiliteit met de andere hardware of software. De snelle overstap naar het nieuwe OS, is - voor velen - de oorzaak van gelijkaardige problemen. Ook hier - zowel voor beeldscherm, diskstation als printer - lijkt dat het geval te zijn. Dan wordt het even afwachten voor de oplossingen die de andere bedrijven aanreiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ASUS heeft nu geconstateerd dat mijn beeldscherm inderdaad niet meer klopt en zal een correctie aan de fabriek in Taiwan opvragen. LG denkt dat er een nieuw type diskstation gemonteerd moet worden, maar is nog aan het zoeken naar een mogelijke update.

 

Windows 10 heeft mijn Internet Security van Kaspersky er uit gegooid (was betaald...)

 

Heeft u een idee of ik Windows veiligheid kan vertrouwen, of moet ik toch op zoek naar een nieuwe Internet Security.

Welke is volgens u het beste in dit geval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien de Kaspersky nog niet vervallen is, zou ik eerst contact opnemen met dit bedrijf om een eventuele nieuwe installatie van deze Internet Security op Win 10 te kunnen doen. Tenslotte heb je betaald voor een volledige beveiliging gedurende de hele duur van het contract. En voor de hardware wordt het dan inderdaad wachten op voorstellen voor een Win 10-gebonden oplossing van de verschillende bedrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.