Ga naar inhoud

updates


wolfrider

Aanbevolen berichten

Telkens wanneer ik nu aanbevolen updates wil installeren , begint de laptop windows 10 te downloaden, ook als ik dit expliciet afvink.

Wil momenteel nog niet overschakelen totdat eventuele problemen uit windows 10 zijn gehaald  maar enkel gewoon  beveiligingsupdates of updates voor office installeren  :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kies steeds om zelf updates te downloaden en bepaal zelf wanneer en welke ik wil installeren.

Wanneer ik via configuratiescherm klik op windows update en aanvink welke updates ik wil , wordt steeds gestart met windows 10 te downloaden.

Wanneer ik klik rechts bovenaan het scherm  ( ik heb geen touchscreen )  , kan ik in " pc-instelingen wijzigen "     kiezen voor updates , dan aanvinken wat ik wil  en wordt normaal geupdated.

Ik gebruik normaal de eerste methode , maar dit lukt dus blijkbaar niet meer... :angry:  

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.