Ga naar inhoud

Windows icoon op taakbalk doet het niet ,wel de rechtse met muisaanwijzer boven en onder


odul

Aanbevolen berichten

Allen , mijn windows icoon van 8.1 die op mijn taakbalk onderaan staat ,doet het niet. Als ik met de muis over het icoon ga wordt deze blauw, tot daar geen probleem. Als ik er echter op klik krijg ik een aantal vensters in blauw , grijs maar er staan geen app of dergelijke in. We kan mij helpen ? Met dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste , ik maak géén gebruik van classic shell.

Het lukt mij niet ( soms wel ) om een printscreen te maken . Ik gebruik daarvoor FN+windows toets en onder de insert, maar op dezelfde toests prt scr gelijktijdig indrukken. Ik heb een samsung laptop..Als ik dan bij schermopname ga kijken zie ik niets. Wel 2 vorige die door welke omstandigheden dan ook wel gelukt zijn. Grtn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag alvast de twee onderstaande zaken uitvoeren.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

 
 

 
Download Windows Repair all in One
Even naar onder scrollen en klikken op wrepairaio1.jpg - Direct Download 
Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten 
Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator. 
Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten. 

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup
Daar klik je bij System Restore op Create
Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

wrepairaio2.png

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang. 

wrepairaio3.jpg

Erna klik je op Next
In het venster dat je dan ziet klik je open repairs

wrepairaio4.png

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding. 
 
wrepairaio5.jpg
Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs. 

wrepairaio6.png
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.