Ga naar inhoud

Startmenu werkt niet meer


mana_chico

Aanbevolen berichten

Hallo,

een paar maand geleden installeerde ik windows 10, op wat problemen met de resolutie na werkte het meteen en ik was er zeer tevreden over.

Maar sinds vandaag werkt mijn startknop niet meer.

Als ik op start klikte, kreeg ik plots de melding: "Kritieke fout - Uw startmenu werkt niet. De volgende keer dat u zich aanmeldt zal worden geprobeerd dit te herstellen."

Maar afmelden werkte niet. De foutmelding bleef komen.
Na wat gegoogle heb ik de volgende oplossingen al geprobeerd:

1. Opstarten in veilige modus, daarna terug normaal opnieuw opstarten

2. met PowerShell: "sfc /scannow" en daarna "DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth"

3. windows apps opnieuw installeren met PowerShell: "Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}"

Nu ik op start klik krijg ik geen foutmelding meer, maar er gebeurt gewoon niets meer. Geen foutmelding en ook geen startmenu.

 

Is er nog iemand die dit probleem heeft en er een oplossing voor gevonden heeft?

 

alvast bedankt

aangepast door mana_chico
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

een paar maand geleden installeerde ik windows 10, 

 

 

Dan heb je gebruik gemaakt van de Windows 10 preview versie aangezien Windows 10 pas vanaf 29 juli beschikbaar was?

 

Hier nog enkele tips. Verder denk ik ook aan het terug zetten van een herstelpunt aangezien het probleem er nog maar 1 dag is.

 

http://www.pc-helpforum.be/topic/59317-een-herstelpunt-terug-plaatsen-in-windows-10/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.