Ga naar inhoud

Windows corrupt


Rathalos

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik was net op mijn laptop bezig totdat het programma opeens niet meer reageerde. Het duurde heel lang en heb daarom maar gerestart. Ik krijg nu steeds Automatic Repair waarna er dan een zwart scherm is.

Ik wou proberen om in safe mode te starten, maar dit lukt niet omdat ik windows niet normaal opgestart krijg én omdat ik geen windows recovery disk/usb bij de hand heb (ik ben op vakantie in het buitenland zonder toegang tot een andere pc, heb alleen een gsm). Heeft iemand een suggestie?

PC is Acer Aspire 5750G.

Waarschijnlijk zijn de system files van de SSD corrupt gegaan. Dit is mij al vaker gebeurd. Ik heb het toen kunnen fixen met Disk Check via cmd van een andere PC, nu gaat dit jammer genoeg niet omdat ik geen toegang tot andere PC's heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat Windows corrupt is. Inderdaad hetzelfde probleem als toen, maar deze keer heb ik jammer genoeg geen recovery disk of recovery USB bij de hand.

Sommigen zeggen dat ik Shift + F8 moet drukken, maar dat lukt niet. Als ik me goed herinner werkt dit niet bij een SSD met UEFI BIOS omdat Windows 8.1 te snel boot.

aangepast door Rathalos
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.