Ga naar inhoud

Toetsenbordinstelling wijzigt


PaulSA

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een laptop op punt te zetten en... heb een eigenaardig probleem!

 

Ik heb eerst een Microsoft-account gemaakt: Nederlands België en Toetsenbord Belgisch punt. Office 2007 geïnstalleerd en in Word is het werkelijk met de juiste tekens (azerty).

 

Daarna heb ik een 2de account gemaakt (ook met Administratorrechten) Ook hier staan de taal- en toetsenbordinstellingen zoals bij de eerste account! En nu gebeurt er iets heel eigenaardigs: wanneer ik nu in Word een tekst typ, is het toetsenbord opeens verandert in een QWERTY!!!

 

Kunnen jullie me helpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Daarna heb ik een 2de account gemaakt (ook met Administratorrechten) Ook hier staan de taal- en toetsenbordinstellingen zoals bij de eerste account! En nu gebeurt er iets heel eigenaardigs: wanneer ik nu in Word een tekst typ, is het toetsenbord opeens verandert in een QWERTY!!!

 

Kunnen jullie me helpen???

 

 

Heb je dat probleem enkel in Word?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in Excel heb ik dit probleem!

Maar... ik heb de 2de account verwijderd. Natuurlijk is dit probleem alzo opgelost.

Het is natuurlijk wel spijtig wat betreft de veiligheid, maar deze mensen hebben hier geen enkel probleem mee!

In elk geval, bedankt voor het helpen meezoeken. Ik sluit deze topic dan ook af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel heb ik deze laptop niet bij mij! Op deze laptop staat Office 2007.

 

Op mijn laptop staat Office 2010 en daar vind ik Bestand => Opties => Taal en kan ik de instellingen controleren

Wanneer ik de laptop met de Office 2007 terug heb, controleer ik dan eens de instellingen!!!

 

Dus... in de nabije toekomst bericht ik wel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die persoon wenst dan toch te blijven bij 1 gebruikersaccount: zodoende zijn er dan ook geen problemen meer!

 

Bedankt voor het helpen mee zoeken.

 

Indien ik toch nog een 2de account zou willen aanmaken, kan ik de aanbevelingen eens volgen.

 

Op dit topic mag dan ook een slotje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.