Ga naar inhoud

[OPGELOST] software vervalsing


Aanbevolen berichten

Op mijn vorige Aldi-pc met voorgeïnstalleerde (dus volgens mij legaal) XP-versie heb ik ook nog enkele malen dezelfde melding van softwarevervalsing gekregen.

indien het een bijgeleverde of voorgeïnstalleerde versie is , kan het dus zijn dat je slachtoffer bent (en dus niet misbruiker ) van software vervalsing , en kan je denk ik het best windows of de leverancier zelf contacteren ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

die genuine advantage "uitschakelen" is eigenlijk het omzeilen van de beveiliging, en laten we hier dus niet toe. Gelieve deze niet te plaatsen of die zullen we verwijderen.

Het enige wat je kan doen is Microsoft bellen & de situatie uitleggen, zij weten ook dat de serienummer op je medionpc een legale is, maar helaas gebeurt het soms dat bepaalde batches met legale serienummers op het internet verschijnen, waarna ze als illegaal bestempeld worden. Dit houdt geen probleem in; ze zullen jullie telefonisch een nieuw serienummer geven dat je vanaf dan kan gebruiken & als legaal herkend zal worden.

MS is te contacteren op een gratis telefoonnummer dat je gaat zien als je op dat ballonnetje klikt & kiest voor "telefonische activatie". Als je het niet zou vinden wil ik wel eens zoeken welk nr het juist is, maar normaal kom je het snel te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.