Ga naar inhoud

Adobe reader installeren


mipa

Aanbevolen berichten

Na het downloaden en ook weer verwijderen van windows 10 (pc'tje trok het niet), kan ik mijn pdf files niet meer lezen. Getracht opnieuw adobe reader dc te installeren maar er volgt steeds een pop-up met de tekst: Insteek module reader dc ontbreekt, installeer opnieuw. Nu is dit juist het probleem, ik kan het niet downloaden/installeren. M.a.w, hoe krijg ik iets van een pdf reader op mijn peeceetje?

 

Alle hulp welkom!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt Windows 10 ook geïnstalleerd neem ik aan, en dan een downgrade uitgevoerd?

 

Ga naar configuratiescherm-> software en verwijder daar eerst Adobe reader indien daar aanwezig.

 

Voer dan ook onderstaande uit.

 

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

 

Probeer dan opnieuw te downloaden en installeren vanaf deze link, selecteer er ook de correcte Windows versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor de super snelle reactie :)

 

Ik heb alles uitgevoerd (best veel problemen uit de wereld geholpen!)zoals beschreven maar toch kom ik nog niet verder :blush: . Bij de installatie stopt het bij 70% en krijg ik de melding:

De functie die u wilt gebruiken bevind zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.

Schiet mij maar lek...... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Clarkie,

Deze tool ook toegepast, niets meer van adobe te zien op mijn pc. Helaas blijf ik bij het downloaden nog steeds dezelfde melding krijgen. Ik heb ondertussen Foxit maar gebruikt als reader, maar toch blijf ik het irritant vinden.

 

Gr. Mich

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals het ccleaner programma doorgelopen. Na het proberen te downloaden krijg ik weer dezelfde melding (als vermeld hierboven). Klik ik dit weg, staat er bij de voortgangsbalk van de installatie: kan niet installeren omdat er al een nieuwere versie op uw pc staat. Waarom vind ik hier dan niets van terug?

Als ik ccleaner open in "gereedschap" staat adobe reader er nog gewoon tussen. Verwijderen lukt niet want dan krijg ik de melding: kan de MSI installer niet verwijderen.

Voorlopig laat ik het dus even bij foxit en ga nog even genieten van mijn vrije zondag i.p.v alleen maar achter de p.c te zitten:)

 

Wederom bedankt, en mocht er nog een oplossing boven komen borrelen verneem ik dit graag.

 

Gr. Mich

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.