Ga naar inhoud

problemen met openen wordbestanden windows 10


pcxleek

Aanbevolen berichten

wonder boven wonder heb ik als pc leek windows 10 weten te installeren (clean)

en nu ben ik dus benieuwd hoe ik mijn word bestanden (ik had word 2010 op windows 8) kan openen en bewerken...

ik ben sowieso opzoek naar een goede  (illegale) versie van word, het liefst gewoon weer word 2010, zodat ik weet wat ik aan het doen ben. Ik houd niet van al die nieuwe dingen, ik wil gewoon paginanummers kunnen invoeren, en lekker typen, en meer ook niet.

Nu kan ik dus d​e bestanden niet meer openen.. kan iemand me helpen?

oja, ik heb begrepen dat die office 356 oid alleen 1 maand gratis is ? en vervolgens moet je daar ook voor betalen, klopt dat?

ik wil graag een gratis versie van een goed vertrouwde word.. zodat ik mn bestanden weer kan openen + gewoon weer lekker aan de slag kan..

 

iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je topic werd verplaatst naar Microsoft Office -> Word, zo blijft het forum overzichtelijk.

 

Wat betreft je vraag: een gratis versie van - zoals jij dat beschrijft - "een goed vertrouwde word", dat bestaat niet ... bovendien geef je aan op zoek te zijn naar een illegale versie: neem dus zeker de forumregels eens door, ik ben ervan overtuigd dat je één en ander hebt gemist ... :xd:

 

Case closed. :locked2:
 

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.