Ga naar inhoud

RoodBruin Opstartscherm


Amonra

Aanbevolen berichten

Dat zal ik zeker doen,

 

     :top:

 

Mijn Desktop staat ook in de woonkamer maar na het openen zag het brandschoon uit alleen de ventilators waren stoffig.

Ik heb alles los gemaakt schoon geborsteld en gezogen.

Weer in elkaar gesleuteld en opgestart, maar geen verandering .Het opstartscherm is nog steeds rood/bruin en niet zwart.

Wie het weet mag het zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Desktop staat ook in de woonkamer maar na het openen zag het brandschoon uit alleen de ventilators waren stoffig.

Ik heb alles los gemaakt schoon geborsteld en gezogen.

Weer in elkaar gesleuteld en opgestart, maar geen verandering .Het opstartscherm is nog steeds rood/bruin en niet zwart.

Wie het weet mag het zeggen.

 

 

Dan vrees ik dat er niet veel anders op zit dan je computer te laten controleren bij een PC hersteller.

 

 

De pc hersteller kan je dat zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de Driver hebt geinstalleerd, dan zul je een reboot moeten doen, als het dan nog niet is opgelost probeer dan een nieuwe kabel. OFf een andere soort kabel, als je VGA gebruikt, probeer dan eens DVI kabel, of andersom. het kan zijn dat de kabel die je gebruikt niet goed meer is, of de aansluiting op je PC/scherm.

 

Groeten,

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.