Ga naar inhoud

Bij back-up naar harde schijf zijn er verschillende bestanden verloren


hugobetty

Aanbevolen berichten

Ik heb een back-up uitgevoerd met Todo maar als ik wil zien wat er nu juist in de back-up staat krijg ik een antwoord : "het is onmogelijk om de back-up te lezen omdat het misschien een copie Exchange of Android is die gebruikt wordt door een andere processor"!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bedoeld dat je op het back- up bestand gaat dubbelklikken om zo de inhoud te zien..... dat gaat niet.

 

Indien je een externe harde schijf in gebruik hebt kan je ook de mappen waarvan je een back -up wil hebben gewoon slepen vanuit je verkenner naar die externe schijf.

Die bestanden zijn wil zichtbaar en direct te openen.

Je kan dan ook gebruik maken van synchronisatiesoftware zoals Allway Sync om de bestanden tussen de verschillende schijven te synchroniseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bedoeld dat je op het back- up bestand gaat dubbelklikken om zo de inhoud te zien..... dat gaat niet.

 

 

 

 

Is er één van die 3 back-up softwares waar je echt kan zien wat er juist gebackuped is.

 

Neen.

 

Maar alle mappen of partities of... die je aanvinkt om een back -up van te maken worden ook in die back- up opgenomen hoor.

 

Je kan wel als je een back- up wil terug plaatsen afzonderlijke bestanden zoeken, dus zo kan je ook controleren wat er aanwezig is.

 

http://www.easeus.com/todo-backup-guide/file-recovery.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.