Ga naar inhoud

pc start niet op


Baert Patric

Aanbevolen berichten

Andere leden komen telkens tussen met andere tips, links en vragen waardoor het overzicht zoek raakt.

 

Op 25/10 om 9h14 plaats ik bericht 8 met de tip een Windows 7 live stick aan te maken en daarmee een virusscan uit te voeren.

Tot 26/10 13h30 lukt het niet om het gevraagde uit te voeren. Op 26/10 19h49 bevestig je dat je gestart bent met het gebruik van de virusscanner op stick.

 

Trouwens hebben de gebruikte antivirustools geen melding gemaakt van gevonden problemen? en geraak je nu wel verder in Windows?

 

 

Ik stel voor dat je na de huidige scan het gebruik van de stick beëindigt.

 

Dan gaan we indien je nog altijd niet tot in Windows geraakt proberen of het terug zetten van een herstelpunt lukt via een Windows 7 systeemherstelschijf. De 32 bits versie kan je downloaden via deze link.

Hoe je de moet gebruiken lees je hier.

Hoe je een herstelpunt kan terug zetten lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste,

bedankt voor de info. Als ik de link volg fan een kader met drie items, boot, sources en bootmgr. Ik schuif de cursor naar boven en zie dan wel een pijl downloaden, het is dus een zip bestand zoals ik zie.

Wat zal ik dan verder moeten doen?

Nog iets, bij opstarten gewoon blanco bureaublad en geen iconen of taakbalk. Maar na lange tijd begint een systeemherstel te draaien met de melding dat de pc niet automatisch kan hersteld worden. Heb ook de melding reeds gezien dat geen vroeger herstelpunt gevonden wordt. Dit ter verdere info.

Hoop dat je me kan helpen

Dank

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stond er in Crystal een item in het geel of rood gekleurd? Stond er bovenaan bij gezondheidstoestand  Good of.......?

 

 

Wat zal ik dan verder moeten doen?

 

 

 

De software openen waarmee je schijfjes brand, daar kies je "image branden". Selecteer het gedownload bestand en brand het op schijf.

De uitleg hoe je het moet gebruiken vindt je terug in bericht 31.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

de vraag is als ik dit zip bestand ook kan op een opstartbare stick kan zetten met b.v. imgburn en hoe?

Een iso bestand omzetten naar een boothable stick lukt mij nu reeds.

Na de tests denk ik dat de hard disck kapot is. Zie bijlagen.

Zou toch graag antwoord hebben op de eerste vraag hoor.

groeten en dank voor de hulp.

Patric.

CDI.txt

post-19870-0-70464900-1446052529_thumb.p

post-19870-0-33722500-1446052562_thumb.p

Stinger_27102015_100046.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.