Ga naar inhoud

toetsenbord laptop vervangen


FritsHein

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Mijn vorige laptop, NL. is  compleet out off order. Heb een tweedehands aangeschaft met een Spaans toetsenbord. Ik woon namelijk in Spanje.

Mijn originele harde schijf is over gezet in de Spaanse laptop. Doordat er nu diverse functies op de verkeerde plaatsen zitten, is dat lastig.

 

Mijn vraag is , kun je het Spaanse toetsenbord vervangen door een Nederlands? werkt alles dan weer naar behoren of komt daar heel veel bij kijken?

 

Laptop, Acer Aspire 6530.

 

Wie weet het en alvast bedankt.

 

Groeten, Victor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Victor,

 

Je moet dan bij je toetsenbordinstellingen ook de toetsenbord layout veranderen naar US (verenigde staten). ik ga even kijken of je het toetsenbord kunt vervangen.

 

Hier heb ik een toetsenbord, ik weet niet of dit de goede is?

En hier misschien een video die je kan helpen om het toetsenbord zelf te vervangen (als je dat wilt).

 

 

Mvg,

 

Sento_

aangepast door Sento_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Acer Aspire 6530 gaat het er iets anders aan toe als in het filmpje waarnaar in bericht #2 werd gelinkt: voor je bij dit model het toetsenbord kan verwijderen dien je de lat boven het toetsenbord (het gedeelte waarin de aan/uit - knop zit ingebouwd) te verwijderen ... komt aan bod in dit filmpje:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.