Ga naar inhoud

all in one printer of copieerapparaat.


Abramelin

Aanbevolen berichten

Mijn schoonvader zou een copieerapparaat af en toe kunnen gebruiken. Momenteel gebruikt hij een oude Toshiba TF511 van 1991. Vele van jullie waren denk ik nog niet eens geboren toen.

In feite gebruikt hij de kopieerfunctie daarvan.

Nu ben ik op zoek naar een goede all in one printer om bij hem thuis te zetten, als een soort familieprinter. Een met bedieningsknoppen om hem ook zonder computer te gebruiken. Hij heeft wel een pc staan, maar buiten een spelletje solitair en foto's bekijken die via een bureaubladfolder toegankelijk zijn doet hij er niets mee. Geen ervaren pc gebruiker als ik me zacht uitdruk.

De overige functie's van tegenwoordig (mailprint en printen vanaf smartphone) zouden we handig vinden. Nu gaan er af en toe smartphones rond. En de ingescande dia van de afgelopen 40 jaar zitten ook wel foto's bij die we willen afdrukken.

 

Kort:

We zoeken een familieprinter met alle functies tot max 80 euro die ook knopjes bezit om te copieren zonder pc.

 

Ik bekeek al even de Epson expression home XP-225 en de canon Pixma MG5750.

Maar het is me niet duidelijk of deze kunnen gebruikt worden zonder computer om mee te copieren en eventueel printen vanaf usb.

Heeft iemand suggesties? het is een ideetje voor de feestdagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze heeft toch enkele minpunten lees ik. Zo heeft hij geen gescheiden cartridges.

Ook de referteprijs van de inkt voor 4ml komt op 3,75 euro/ml.

Bij die Epson is dat 2.56/ml.

Dat is dan wel de richtprijs volgens de site van de fabrikanten.

 

http://www8.hp.com/be/nl/products/printers/product-detail.html?oid=7172326#!tab=oas

https://www.epson.be/be/nl/viewcon/corporatesite/products/mainunits/consumables/14127

 

Kan je beide zonder pc gebruiken om kopieën te maken? Want dat gaat hij het meeste doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.