Ga naar inhoud

Outlook werkt niet meer


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Goeie middag,

Ik heb sinds vanmorgen een probleem... Mijn Outlook 365 zegt me steeds opnieuw "Outlook werkt niet meer". Ik ben eerst eens gaan zoeken op Internet of daar al iets te vinden was...Het Internet staat vol van deze fout.

Ik heb Win7 op de PC staan.

Ik had wel gemerkt vanmorgen dat een aantal updates zijn  binnengekomen, heeft het daarmee iets te maken?... Ik weet het niet.

Maar wat ik ook doe, ook heb herstel laten uitvoeren, ik heb Office opnieuw geïnstalleerd, maar dezelfde fout bleek er weer in te zitten; Nog eens opnieuw, maar er bleek nog ergens een restant van de vorige Outlook te zitten, dat heb ik verwijderd met een door MS online zelf aanbevolen programma, daarna nog eens met Fix-It, daarna opnieuw geïnstalleerd, en dat lukte me dan wel.

Maar...

Na enkele pogingen om mail binnen te halen, terug dezelfde fout "Outlook werkt niet meer" Alleen kon ik nog in Safe mode wel wat mail binnenhalen, maar in normale mode niet meer.

Kent iemand dit probleem? Wat kan ik nu doen?....

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.