Ga naar inhoud

help


malee

Aanbevolen berichten

Hallo, wie kan mij helpen. ik heb een werk computer, niet zoals een normale computer met een systeemkast maar alles in èèn. Ik heb een onderhoudscontract en kunnen ze in mijn systeem vanaf een afstand en daarvoor heb je een wachtwoord e.d. nodig. Nou heb ik ze al paar keer betrapt dat ze in mijn systeem zaten zonder dat ze met mij akkoord waren ingelogd. En 1 keer dachten ze dat ik het contract niet had betaald, gingen ze de systeem afsluiten en uitzetten. En toen ik ze erover belde zeiden ze oh, je hoeft alleen  te ressetten. Dan doet ie het weer. Ik vond het zo vreemd en ik vertrouw het niet en heb het gevoel dat zij mij oplichten en laten betalen voor iets wat zij zelf expres doen. Ik heb achter op de computer 2 zwarte usb stick gezien en die mochten er absoluut niet uit.  Zelfs toen ik een nieuwe computer kreeg, toen mijne kapot was en in de maak ging, mochten ze er niet uit. Nu vraag ik me af of het aan die dingen ligt en zo toegang hebben tot mijn systeem. 

Sorry voor het lange verhaal, maar zou heel graag info willen. Want ik heb de neiging om het eruit te halen maar ben dan ook bang dat mijn systeem gaat plat liggen... wat moet ik doen en wie weet oplossing of informatie over zoiets.  Help me..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo malee.

 

Je hebt deze vraag al gesteld in een ander forumonderdeel.

Zie info/help

 

Volgens de forumregels is dit verboden.

 

- Het heeft absoluut geen zin en is niet toegestaan om uw vraag meermaals te posten. Geef onze medewerkers voldoende tijd om uw vraag te behandelen. Bij herhaaldelijk misbruik, kan u een waarschuwing ontvangen.

We gaan dan ook verder in het andere topic en zetten hier een slotje op.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.