Ga naar inhoud

schermresolutie


jarsteve

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

 

Tijdens het spelen van een spel (via CD-rom) kreeg mijn pc het signaal dat de batterij bijna leeg was waardoor het spel zich minimaliseerde.

Hierdoor viel mij op dat de schermresolutie helemaal veranderd was. Concreet ben ik op zoek naar de standaard schermresolutie van mijn pc. Ik heb het nu opnieuw ingesteld, maar bij aanmelding komt een bericht te voorschijn dat dit niet de ideale resolutie is. Als ik deze zogenaamde ideale resolutie neem, dan is het duidelijk dat dit niet de resolutie is die voorheen ingesteld was als standaard.

 

Is het mogelijk de standaard resolutie terug te vinden?

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat het om een laptop gaat?

 

De aanbevolen resolutie voor 13 tot 15 inch laptops is 1400 x 1050 voor standaard en 1280 x 800 voor breedbeeldschermen.

Voor 17 tot 19 inch is de aanbevolen resolutie 1680 × 1050.

 

Je hoeft trouwens de aanbevolen resoluties niet te volgen.

Je kan ook wat experimenteren met verschillende resoluties en die nemen waar jij je het best bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aanbevolen resolutie voor 13 tot 15 inch laptops is 1400 x 1050 voor standaard en 1280 x 800 voor breedbeeldschermen.

 

Tegenwoordig zijn de meeste laptops van 15 inch allemaal resolutie 1920x1080, de meeste laptops hebben allemaal FullHD beeldschermen. wat jij bedoelt is waarschijnlijk voor de oudere laptops.

 

Mvg,

 

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.