Ga naar inhoud

Startmenu verschijnt niet meer


ruud

Aanbevolen berichten

Aangezien ik van Asus de opmerking kreeg dat ik steeds andere threads gebruik om mijn probleem aan te kaarten en dit niet mag (waarvoor sorry) start ik deze dan maar.

 

Startmenu verschijnt niet meer, gisterenavond bij afsluiten kreeg ik geen startmenu meer, nu nog steeds niet heb ondertussen ganse morgen zitten googelen erop en verschillende "oplossingen" geprobeerd niets helpt ook de threads hier die er over gaan nagelezen en niet geteste oplossingen geprobeerd tot mijn frustratie geen veranderingen, ook de meldingen kan ik niet openen om te lezen, eigenlijk enige dat iets geeft is ^ om bijvoorbeeld iets af te koppelen.

Verder als ik op netwerk icoon klik verschijnt zandloper voor paar seconden naast muis net als bij startmenu, nu ik geraak aan mijn noodzakelijke programma's wel aan maar dit is zeer vervelend, wat ik niet vind is hoe ik nu kan checken of er update's zijn voor windows aangezien in niet in instellingen geraak op de gewone manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik van Asus de opmerking kreeg dat ik steeds andere threads gebruik om mijn probleem aan te kaarten en dit niet mag (waarvoor sorry) start ik deze dan maar.

 

Startmenu verschijnt niet meer, gisterenavond bij afsluiten kreeg ik geen startmenu meer, nu nog steeds niet heb ondertussen ganse morgen zitten googelen erop en verschillende "oplossingen" geprobeerd niets helpt ook de threads hier die er over gaan nagelezen en niet geteste oplossingen geprobeerd tot mijn frustratie geen veranderingen, ook de meldingen kan ik niet openen om te lezen, eigenlijk enige dat iets geeft is ^ om bijvoorbeeld iets af te koppelen.

Verder als ik op netwerk icoon klik verschijnt zandloper voor paar seconden naast muis net als bij startmenu, nu ik geraak aan mijn noodzakelijke programma's wel aan maar dit is zeer vervelend, wat ik niet vind is hoe ik nu kan checken of er update's zijn voor windows aangezien in niet in instellingen geraak op de gewone manier.

Had dit probleem ook ineens geen startknop geen start menu  naar windows helpcentrum  Dixons geweest die kregen het ook niet voor elkaar veel  oplossingen geprobeerd

 

uiteindelijk hebben ze gewoon  helemaal opnieuw windows 10 geïnstalleerd en moet zeggen daarna alles goed   

 

 

groet, Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, das altijd de oplossing natuurlijk maar heb maar paar weken een herinstall gedaan en net ongeveer de pc terug waar ik hem wou hebben, is voorlopig niet de oplossing in mijn ogen mag en kan gebeuren, maar als ik na verder zoeken lees dat dit al in Juni problemen gaf moet er toch een patch zijn die dit oplost?

 

Trouwens geraak niet aan het scherm om te zien of er updates zijn of niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Clarkie, wel herstelpunt was tot mijn stomme verbazing niet actief, ging ervan uit dat zoiets automatisch op actief staat dus er zijn er geen....

 

 

Dat is niet zo uitzonderlijk, vooral na een nieuwe installatie of upgrade. Dan best als eerste even nakijken en zo nodig instellen. Voor u komt dat nu te laat maar voor sommige lezers kan het van nut zijn om dat te weten.

 

Betreft je startmenu.

Wat gebeurt er als je op de Windowstoets van je toetsenbord drukt? Een foutmelding? Zo ja, welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het hier om een Windows 10 die tot stand is gekomen via een upgrade vanuit een eerder besturingssysteem? Zo ja, indien het upgraden niet langer dan 30 dagen geleden is keer dan terug naar je eerdere besturingssyteem en werk dat bij alvorens opnieuw te upgraden naar Windows 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.