Ga naar inhoud

Apps

GerardRk

Aanbevolen berichten

GerardRk

Heb ik al geprobeerd maar gaat niet op voor windows 10. Hoopte dat het cirkeltje met uitroepteken een belletje deed rinkelen bij iemand.

Ook apps herstellen geeft geen verbetering. Als ik een foto aanklik komt er in een blauw veld te staan : Deze app kan niet worden geopend.

En als ik dat wegklik komt er te staan : De toepassing kan niet worden gestart. Probeer de toepassing opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan toch een aantal tips in die ook toepasbaar zijn in Windows 10.

En de app opnieuw installeren is toch ook een mogelijkheid.

Hebben de apps die het niet meer doen in Windows 10 eerst wel gewerkt? Of is het probleem ontstaan na de laatste Upgrade?

In verschillende apps is een klein cirkeltje gekomen met daarin een uitroepteken.

Maak er ook een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al die tips  nagewerkt .  De apps hebben steeds prima gewerkt het is denk ik ontstaan nadat ik met Ashampoo foto bewerking bezig was.

Kan helaas geen print screen geven, maar als ik op windows klik komen er een aantal apps waaronder bijv. die van Foto's.. Deze is bij mij donkerblauw, 3cm bij 3 cm en

rechtsonder zit een wit cirkeltje donkerblauw opgevuld met binnenin een klein  wit uitroepteken. Het opnieuw installeren van de apps gaat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Account aangemaakt en '" probleemoplosser " uitgevoerd met als antwoord : Kan dit probleem niet oplossen. Probeer enz...

Denk dat ik teveel leek ben om hierover met jullie van gedachten te kunnen wisselen. Hoopte dat  door de omschrijving van het uitroepteken

in de apps jullie op een gedachte te hebben gebracht, maar dit zal wel een algemene waarschuwing zijn. Mocht je toch nog iets te binnenschieten

dan hoor ik het wel.

Vr.gr.  Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

uitgevoerd met als antwoord : Kan dit probleem niet oplossen. Probeer enz...

Was wel handig als we wisten wat er voor gesteld werd om uit te voeren, dus wat er nog achter probeer..... komt

Je kan er een printscreen van maken en in je volgend bericht plaatsen.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je een afbeelding in je volgend bericht moet plaatsen hier.

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.