Ga naar inhoud

Skype ontkoppelen van hotmail lukt niet


johnnyvtz1990

Aanbevolen berichten

Het lukt mij niet om skype te ontkoppelen van hotmail via skype.com, altans voor even. Als ik na een tijdje weer opnieuw inlog op is skype automatisch weer gekoppeld aan mijn hotmail account. Ik heb dit zowel op mijn thuis pc als de pc die ik gebruik op het werk. Hotmail werkt hierdoor trager. 


 


Ik heb wel sinds kort windows 10 maar ik heb hetzelfde probleem ook op mijn werk met windows 7. Heeft iemand een oplossing hiervoor?


Heb al eerder een onderwerp hierover aangemaakt. De klantenservice van skype kreeg ik niet te pakken via de link.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen een soort veelgestelde vragen lijst. Ik vindt nergens iets waar je in contact mee kan komen met de klantenservice. Bij de blauwe links van skype linkt hij namelijk niet door naar hoe ik contact moet krijgen met de skype klantenservice is mij een raadsel.

 

Heeft iemand idee waarom als ik skype ontkoppel van hotmail hij automatisch weer wordt gekoppeld na de 2e keer opnieuw inloggen bij hotmail?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.