Ga naar inhoud

Outlook 2007


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

 

Op een computer desktop met Win7,het ik in Outlook 2007 een account aangemaakt van de Provider Skynet. 
Dit heeft lange tijd goed gewerkt maar nu krijg ik steeds maar last en ongemakken met mijn e-mail adres.

Outlook kan geen e-mails versturen, blijft hangen of het postvak in blijft leeg.
Soms wordt gewoon mijn internet geblokkeerden na opstarten terug weer OK.

Nu en dan krijg in een Outlook bericht dat ik mijn Account moet verwijderen en dan weer nieuw instellen.

Maar dit heb ik niet gedaan omdat ik niet weet wat er nu veranderd is en hoe het eigenlijk moet?

Daarom de vraag aan PCH hoe moet nu een e-mail account van Belgacom (Skynet) worden ingesteld in Outlook 2007? 

Alvast dank op voorhand.

gr. djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het account lang in orde was zullen de instellingen correct zijn.

 

Voer eens onderstaande uit.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Clarkie,

 

Sorry voor het lang uitblijven van mijn reactie.

 

Ik ben een beetje te voorbarig (te vlug) geweest om een vraag in PCH te posten.

Mijn zoon heeft zijn computer bij mij gebracht om eens na te zien. 

Mijn zoon heeft als provider Skynet en ik Telenet vandaar de instellingen (inkomende en uitgaande server) in Outlook die niet gelijk zijn.

uit.telenet.be of relay.skynet.be
Vandaar dat de e-mails bij mij in postvak uit bleven steken.
En bij hem alles werkte. Dat was het probleem.

 

Alvast dank U en

Prettige eindejaarsfeesten

gr. djdanvan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.