Ga naar inhoud

Boekhoudprogramma werkt niet meer


damo

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Gisteren heb ik de laptop van m'n vrouw opgeschoond (avast, ccleaner, adwcleaner, malwarebytes,...) en ook enkele programma's geupdate waaronder haar boekhoudprogramma dat nu niet meer werkt.

 

Het programma (Kluwer Expert M) blijft hangen bij opstart en kan via taakbeheer niet meer afgesloten worden.  Het programma maakt (denk ik) gebruik van een SQL server (2008R2), ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar je kan kiezen tussen "Windows Authentication" en "SQL Server Authentication", bij dat laatste krijg ik volgende melding : zie screenshot

 

Hopelijk is het iets simpel en kan het vlug opgelost worden want de BTW staat voor de deur (en straks ik ook).

 

damo

 

 

 

 

 

post-19242-0-24718000-1450126647_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

... en ook combofix blijft hangen :-(

Combofix is bedoeld om malware op te ruimen en enkel te gebruiken onder begeleiding van een expert.

Bij een verkeerd gebruik kan je systeem ontregeld raken en zelfs vastlopen.

Best combofix verwijderen en niet gebruiken op eigen houtje.

 

 

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp zelf afsluiten.

Klik hiervoor bovenaan op modereer onderwerp en vervolgens op sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je combofix hebt laten lopen zonder bijkomende instructies, is er niet echt een probleem.

Je mag echter niet in het scherm van Combofix klikken als deze actief is, want dan kan combofix vastlopen.

Best is eigenlijk dat je niets doet op de pc terwijl combofix loopt.

Kijk eens of je het bestand ComboFix.txt kan vinden op de C schijf en voeg dan dit bestand als bijlage toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic hoeft niet verplaatst te worden.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.