Ga naar inhoud

ik kan zo verder blijven zoeken en doen en zoeken


ikwilhaarzograag

Aanbevolen berichten

Hoi,   Ik noob al lerende DIYS.   Ik heb Windows 10 sinds de moment... . Op zich vind ik het niet slecht (als die deftig draaid toch).  Ik heb nooit les of twa gevolgd, alles dus zelf.  Ik wil dit allemaal kunnen.  Het is geen chinees meer maar toch nog japanees.  Mijn systeem vdm. als ik iets specifiek doe, valt men scherm even weg komt die terug op blauw scherm met text.. 100% laden en dan pas terug restarten. Ik heb dit sinds ... te veel moeten doen.   Dit is mijn 2de poging nu, deze post. Eerder viel die weer uit. Ik denk dat er wel meer mank is aan mijn pc.  Hij is zelf ineen gestoken en al.   Misschien iemand die een sensei ofzo voor me will zijn?

 

dank bij voorbaat

 

Sam

 

http://speccy.piriform.com/results/VZFTDPReO5qsUnFBJnJG3sl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem dat ik heb...

 

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-hardware/windows-10-videotdrfailure-nvlddmkmsys-video-tdr/1719728a-e5dd-4d5f-93e2-e3497e193aad?auth=1

 

Ik ben nu bezig met de updates aan te pakken.  Ik hoop ne goeien dokter te zijn

 

 

Een goed dokter zou zeker en vast onderstaande niet bij de opstarters staan hebben:

 

  • Driver Booster SkipUAC (samuel)
  • DriverToolkit Autorun
  • Power Suite
  • simplitec Power Suite (Tray)

 

Drivers voor hardware installeer je via de website van de fabrikant en niet met bovenstaande software.

Installeer eerst eens alle Windows Updates en wacht dan af of het probleem zich nog stelt.

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hoi,  clarkie

 

Ik heb ondertussen, net na wat ik laatst posten dus gewoon alle updates afgezet en de laatste 4-6 nietig gezet.  Sindsdien heb ik niets meer van problemen meer en hij runt weer lekker.  ik ben en blijf een leek in dit en blijf zoeken, op internet etc.  zoals nu dit... het is gelukt maar ik zou dit allemaal zo direct willen kunnen oplossen en verder gaan.  dit heeft me uiteindelijk, met het springen in veiligheid van het systeem tot daar straks, ongeveer 8uur geduurd.   die eerste 2 uur was checken van...wtf, hoe komt dit nu... ik was hier al eens geweest en dit is een pracht van een forum.  ik ken er te weinig van en uiteindelijk wil ik leren hacken   :D  :D misschien mag ik het niet zeggen?  Het is niet met slechte intensies of zo hoor.  beetje anonymous ofzo  :adore:  :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.