Ga naar inhoud

Ander lettertype instellen.


Betje

Aanbevolen berichten

Blijkbaar en helaas weeral .....wordt hiermee bevestigd dat de App Mail zeer beperkt is.

 

Heb wat zitten zoeken en vindt geen enkele mogelijkheid om meer lettertypes ter beschikking te krijgen dan onderstaande.

Wil je meer mogelijkheden maak je best gebruik van een ander ( volwaardig) e-mailprogramma.

 

post-9560-0-89703400-1451050674_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Clarkie,

Het heeft even geduurd.

Ik heb Thunderbird er voor gehad, maar dat vond ik er niet prettig uit zien. De halve pagina's; de blokken links................

Ik heb Windows Live Mail geprobeerd, maar herinnerde mij, dat ik daar eerder problemen mee had om foto's als bijlage te versturen. (Oude laptop, Windows 7)

Daarna Outlook geprobeerd.

 

Bij Windows Live Mail en Outlook liep ik tegen een blokkade aan. Telkens weer, terwijl ik alles zorgvuldig had ingevuld.

 

In de Gmail instructies staat onderin, dat soms de order gegeven moet worden om de "minder beveiligde  apps" toestemming te geven.

Na inschakeling kreeg ik de opmerking, dat ik mij moet realiseren, dat ik hiermee eerder gevaar loop, met hackers te maken te krijgen.

Ik vind dit vervelend, daarom wil ik daarover je mening weten.

Moet ik me daar nu wel wat van aantrekken, of niet.

Ik ben bang, wanneer ik deze optie weer uitschakel, is dan de toegang tot Outlook weer geblokkeerd ?

 

Nieuwsgierig naar je antwoord, groet ik je vriendelijk, Betje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

In de Gmail instructies staat onderin, dat soms de order gegeven moet worden om de "minder beveiligde  apps" toestemming te geven.

Na inschakeling kreeg ik de opmerking, dat ik mij moet realiseren, dat ik hiermee eerder gevaar loop, met hackers te maken te krijgen.

Ik vind dit vervelend, daarom wil ik daarover je mening weten.

Moet ik me daar nu wel wat van aantrekken, of niet.

Ik ben bang, wanneer ik deze optie weer uitschakel, is dan de toegang tot Outlook weer geblokkeerd ?

 

 

 

 

Best ingeschakeld laten staan, is voor op mijn computer ook zo ingesteld hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.