Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo , sinds de update naar W 10 herkent mijn pc geen sd en ook geen smartphone meer , ik ben verplicht om naar ' mijn pc' te gaan en daar mijn foto's enz op te slaan . iemand ook dit probleem ?

Geplaatst:

ik ben verplicht om naar ' mijn pc' te gaan en daar mijn foto's enz op te slaan 

Dat wil dan toch zeggen dat de computer die smartphone en andere wel herkent want anders kan je er geen bestanden van opslaan.

Geplaatst:

ja dat klopt , maar vroeger kreeg ik een scherm met de melding bv ' wat wilt u doen afspelen opslaan enz ' nu open ik het icoon nieuwe meldingen en daar staat ' klik om te weten wat te doen ' maar er gebeurt niets , als ik er op klik gaat de melding weg .

Geplaatst:

Zorg dat het bewust apparaat aangesloten is en ga dan naar configuratiescherm-> instellingen voor automatisch afspelen wijzigen.

Scrol dan naar beneden tot bij apparaten en controleer de instellingen.

Configuratiescherm bereik je snel via het snelmenu dat je krijgt door de sneltoetsencombinatie Windows + X te gebruiken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.