Ga naar inhoud

veldwaarde (bedrag) wijzigen in 0,00


RenéP

Aanbevolen berichten

Je hebt volkomen gelijk dat de oplossing ook gegeven had kunnen worden. Om onduidelijke redenen heb ik dit nagelaten. Fijn dat je me erop attent hebt gemaakt.

 

Het duurde even voordat ik er achter kwam dat ik bij een strSQL met een updateregel vergeten was om de DoCmd.RunSQL strSQL

op te nemen. Allicht dat het programma de runcommando miste en dus niets deed.

 

 

Hèhè, als dat niet ferm is ... amai ni !

 

Nu, ik vermoed dat je zelf ook graag snoept van oplossingen die op fora worden aangeboden, waarom zet je hier dan datgene waar jij bent achter gekomen niet neer ?

 

Hoe moeilijk zou het geweest zijn om een iets vriendelijkere, dan wel  tenminste  een neutrale toon voor je boodschap te gebruiken?

 

Met de beste wensen voor het volgende jaar,

RenéP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bericht was ludiek bedoeld, maar de boodschap heeft de bestemmeling duidelijk op een andere manier bereikt ... :mellow:

 

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.