Ga naar inhoud

Windows 8 Pro Store werkt niet meer


hugobetty

Aanbevolen berichten

Het vernieuwen houd wel in dat je alle eigen geïnstalleerde software dient te herinstalleren, hoe je dat vernieuwen moet uitvoeren lees je hier.

Ook kan het zijn dat er achter een Windows installatieschijf wordt gevraagd, indien je niet in het bezit bent van zulke schijf kan je hoe het downloaden en het aanmaken ervan moet gebeuren lezen in deze link.  Ik ga ervan uit dat het hier om Windows 8.1 gaat want daar heb je de vraag geplaatst.

 

Maar voor je over gaat tot het vernieuwen loont het toch de moeite om eerst deze probleemoplosser en de tips in deze link te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Clarkie,

 

Eerst en vooral mijn beste wensen voor 2016.

 

Ik heb verder alles geprobeerd wat ik moet doen maar zonder resultaat. Als ik een App wil openen krijg ik dadelijk het bijgevoegde scherm.

 

Ik denk dat ik aan een vernieuwen van de pc toe ben maar bij de pc-instellingen vind ik "Pc-instellingen wijzigen" niet terug. Ik vind dan natuurlijk ook "Tik of klik op Bijwerken en herstellen en vervolgens op Herstel" niet terug. Wat moet ik doen?

 

Verder heb ik vandaag nog een back-up gemaakt van alle bestanden.

 

Kan je mij helpen?

post-552-0-36314800-1451676251_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.