Ga naar inhoud

UItschakelen download of installatie W10


Jozef Van Mol

Aanbevolen berichten

Zoals jullie weten krijg je altijd de vraag om W10 te downloaden of te installeren. Automatische updates heb ik al uitgeschakeld maar af en toe moet je toch eens kijken of er geen updates zijn voor W8.1, wat ik ook doe maar bij de selectie van die updates gaat hij altijd terug naar download W10 en kan je de geselecteerde updates niet downloaden. Maar misschien doe ik wel iets verkeerd. Jullie hebben daar zeker een oplossing voor en wil ik dat graag weten, alvast bedankt, grtjs ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

stap 1 :ga naar configuratiescherm ->onder systeem en beveiliging ,klik "status van computer controleren" ->links onder,klik "Windows update" bovenaan in kader klik " ... optionele updates zijn beschikbaar " zoeken naar update KB 3035583 ,vinkje(indien aanwezig weghalen) met rechtermuisknop op update klikken en "deze verbergen!"

stap 2; ga terug naar configuratiescherm->onder systeem en beveiliging ,klik "status van computer controleren" ->links onder,klik "Windows update"-> links onder klik

"geinstalleerde updates -> in zoekvlak rechts boven typ KB 3035583, dan op bewuste update recht klikken en verwijderen , -> alles afsluiten en terug opstarten !!

en ...problemen zijn opgelost ;)

Wallymie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.