Ga naar inhoud

Verborgen bestanden weergeven / waar ?

Sebas275

Aanbevolen berichten

Je vindt die in allerlei mappen - vooral in de systeembestanden - in het plaatje hieronder de bestanden van Windows - het omkaderde is een verborgen bestand.

Maar (zie wat Sento_ hierboven al zei:)  wat voor nut heb je van die te zien ~ want het zijn idd meestal belangrijke bestanden waar je beter niet aan morrelt (als je tenminste nog wil dat je windows  verder werkt of volgende keer gaat opstarten :xd:  - al is het wel zó dat die meestal tegen verwijderen bestand zijn > je krijgt dan de melding dat je geen toegang tot zo'n bestand hebt. Ik schrijf hier 'meestal' en niet 'altijd' omdat ik het zelf nog niet uitprobeerde (en het ook niet van plan ben :) )

post-20315-0-37672200-1452589089_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik  zoek bestanden die te maken hebben met Waterlogue !

Ontwikkelaar vraagt om Crashreport ! en heeft het zelf over :

The directory that will contain the crash log should look something like this: C:\Users\John\AppData\Local\Waterlogue and the crash log will look something like this: “Waterlogue.exe.7852.dmp”. This is the file we need you to send us.

Kunnen jullie daar iets mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sebas,

Klik op de taakbalk op het vergrootglas en typ: %appdata% en druk op enter. Nu opent de map Appdata, ga dan naar de map Local en daarna naar Waterlogue. Zoek het logbestand en doe wat je ermee moet doen. (In dit geval opsturen.)

Mvg,

Sento_

aangepast door Sento_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel ik het nog niet opgeven anders is de door mij gekochte software niet te gebruiken.

Is er iemand die er nog in wil duiken ?

Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat het niet te vinden is

Dit is het laatste bericht van de Ontwikkelaar van de software :

Tinrocket Support (Tinrocket)

Jan 11, 3:24 PM

I've received some additional steps from development that will provide us a much more detailed crash log. It requires you to open a file that will place your crash logs in a convenient spot for you to easily grab and send to us.

I've shared the steps below:

1) Double-click the "waterlogue_crash_logs.reg" file. Doing so will edit your registry.

PLEASE NOTE: We’ve tested this file and haven’t had any issues, however editing the registry is generally discouraged for non-advanced Windows users. In fact, it’s possible that your email host may strip out the attachment I've sent you, if so let me know and I'll provide you a Dropbox link. It’s also possible that their anti-virus software will not allow it to be executed, so you would then have to make an exception.

2) Once you've opened the file, it will run automatically.

3) The next step is to reproduce the crash.

4) After that has happened, please navigate to your local user directory. You will need to "show hidden folders" in your folder settings.

The directory that will contain the crash log should look something like this: C:\Users\John\AppData\Local\Waterlogue and the crash log will look something like this: “Waterlogue.exe.7852.dmp”. This is the file we need you to send us.

If you're not comfortable doing this that's okay and we understand. We wish there was an easier way to get this type of crash data.

Let me know if you have any questions about the new steps I've outlined.

Thanks,

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.