Ga naar inhoud

Verborgen bestanden weergeven / waar ?


Sebas275

Aanbevolen berichten

Je had bij de zoekopdracht toch Verborgen bestanden tonen aangevinkt ?  (in de veronderstelling dat het mogelijk een verborgen bestand zou zijn - wat ik betwijfel, mja...)

Dus: je had dit aangevinkt?

Zo ja: dan staat het idd niet op je systeem, maar dan:

 

 

zoals ik het begrijp:

1. blijkbaar heb je van hen een waterlogue_crash_logs.reg (-bestand) gekregen?

    Je hebt dit reg-bestand uitgevoerd? (door er dubbel op te klikken) ?

    (wat zij aanraden - en dat klopt -: best vooraf een herstelpunt aanmaken)

2. Eenmaal geopend voert het reg-bestand zichzelf uit

3. "de volgende stap is de crash overdoen"   <<<< deed je dit? (want ik vermoed dat dàt de dmp-file gaat aanmaken

    (als je dit dus nièt deed, zal je natuurlijk ook geen dmp-bestand vinden

4. Dat dmp-bestand moet je hen toesturen.

 

(ik vertaalde het even voor het geval-dat - maar mogelijk snapte jij het natuurlijk ook wel :) )

 

Indien je die stappen uitvoerde en géén dmp-bestand vindt, moet je het hen terug vertellen...

 

 

(even in een andere richting gedacht: heb je het progje pas geïnstalleerd of gebruikte je het al en krijg je nu - na een tijdje dus - pas een foutmelding (of zo?) )

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

De link in bericht 1 is niet zomaar een link naar een oud gesloten bericht maar een handleiding hoe je verborgen mappen en bestanden zichtbaar kan maken.

 

Indien je de handelingen uit die link correct uitgevoerd hebt zou je de map Waterlogue moeten terug vinden als je naar de locatie gaat zoals hieronder getoond in de afbeelding.

Zelf heb je natuurlijk een andere gebruikersnaam dus die is verschillend en eenmaal in het linker deelvenster op local geklikt moet je in het rechter deelvenster scrollen tot je bij Waterlogue uitkomt en dat is normaal gezien  helemaal onderaan het venster bij de letter W.

Lukt het niet vermeld dan in je volgend bericht waar juist het fout loopt.

 

 

post-9560-0-10198900-1452627505_thumb.pn

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.