Ga naar inhoud

Bestanden van laptop naar laptop overzetten


wesley000000

Aanbevolen berichten

Mijn oude laptop is bijna volledig kapot ik geraak niet meer op internet en hij is zeer traag, nu is mijn vraag wat is de makkelijkste manier om bestanden van een laptop naar een laptop te overzetten? ik heb al een paar bestanden via een usb stick overgezet maar zo ben ik een eeuwigheid bezig, kan ik ze niet aan elkaar koppelen via een of ander kabel? ik heb een hdmi kabel liggen denk ik.

 

PS. Ik wist niet in welk forum deze vraag thuis hoort,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gewoon gebruik maken van je draadloos netwerk.

 

Klik in de verkenner op de mappen met de rechtermuisknop waarin de bestanden staan die je wil overzetten en klik op eigenschappen-> tabblad delen.

Klik op Delen... , in het venster dat dan verschijnt klik je weer op delen.

 

Ga naar je andere laptop en open de verkenner, daar zou je de laptop moeten aantreffen bij netwerk.

Klik er op en alle gedeelde mappen zijn zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag wesley,

 

 

Is het gelukt om de bestanden te verplaatsen?

 

Ja, ik heb een harde schijf behuizing gekocht, ik heb alleen het probleem na een tijd kan mijn laptop de schijf niet meer vinden, en moet ik het usb kabeltje een keer uit trekken en opnieuw insteken en dan werkt het effen, aan wat zou dat kunnen liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kabel zomaar verwijderen kan er enkel maar tot leiden dat de harde schijf niet meer leesbaar wordt, het verwijderen dient te gebeuren via de functie hardware veilig verwijderen.

 

Ik stel me de vraag waarom je die extra kosten gemaakt hebt (een behuizing kopen), via de functie delen kon het ook.

Wat die harde schijf betreft, die kan ook defect zijn.

 

Wat levert onderstaande op als de externe schijf aangesloten is.

 

55d598872d33f-CrystalDiskInfo.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.