Ga naar inhoud

organisatie muziekbiblioteek


vaes

Aanbevolen berichten

Binnenkort zal ik mij een of ander luidspreker-wifi-syteem aanschaffen om alle muziek af te spelen (ik denk aan bvb Bose Soundtouch 10, Sonos Play1, Panasonic SC-all3GK,  Denon Heos 1 - zowat tot max 2510 €).

 

Kan iemand mij een of ander merk/type aanbevelen ?

 

Daarnaast, bestaat ergens een programma om mijn opnames in een overzichtelijke biblioteek op mijn pc op te slaan (te verzamelen)?

 

 

Desktop pc HP  Windows 10

 

Met dank

 

Vaes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Vaes,

Het is lastig om een goede & juiste aanbeveling te doen i.v.m wensen, eisen e.a. zaken.

Het beste is ga naar Google en type (bivoorbeeld) Bose Soundtouch 10 in (zie screenshots).

56a8aecfcb6f0-Schermafbeelding_2016-01-2

56a8af1018e54-Schermafbeelding_2016-01-2

Klik op bose soundtouch 10 review, bose soundtouch 10 vs sonos play 1 en andere.

Lees de artikelen door en ook de reacties van andere gebruikers, om zo tot een eigen beslissing te komen.

voorbeeld-01.

voorbeeld-02.

voorbeeld-03.

En zo zoek ook naar recente artikelen & review over de luidsprekers van andere merken (kijk & vergelijk).

56a8af5e7865f-Schermafbeelding_2016-01-2

56a8af94788b4-Schermafbeelding_2016-01-2

56a8afc11cb41-Schermafbeelding_2016-01-2

panasonic sc-all3 review.

panasonic all3 vs sonos.

denon heos 1 review.

Ga vervolgens naar goede computerzaken en laat ze maar uitleggen daarover, vermeldt ook dat u Windows 10 gebruikt.

Wellicht komt er nog reacties van goede geluidskenner.

Programma's voor muziek te organiseren:

Organize the Windows 10 quick folders.

How to use Windows Media Player in Windows 10.

Muziek & Video apps Windows 10.

iTunes.

Grove Music app.

info over Grove music app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik toch maar lossless bestanden om uw muziek te rippen of op te slaan. Na reconen van Bose luidsprekers had ik eens een .wav CD gebrand. Die demonstratie tov een gekochte CD is achteruitgang.

In een dure installatie wordt slechte kwaliteit meteen afgestraft . Sindsdien moet ik .aiff hebben waarvoor ik geen ripper vind . Maar ik gebruik .flac nu en heb gisteren een ripper gevonden die free is en werkt: fre ac http://www.freac.org/ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.