Ga naar inhoud

nokia 225


lichtje

Aanbevolen berichten

beste,

 

ik heb een nokia 225 en normaal is die geschikt voor op internet maar het lukt niet.  er staat in de lijst internet en als ik die selecteer zie ik opera mini , daaronder installeren..... dan plots komt op het scherm "verbinding met het internet mislukt.
ga naar http://www.operamini.com/help?version=4.4 met uw computer of neem contact op met uw dienstverlener voor internet instellingen.

 

als ik dan naar die site ga zie ik:

 

Opera Mini

Kies hieronder uw platform om veelgestelde vragen en meer informatie vinden over ons vlaggenschip mobiele browser:

 

Android 2.3 en hoger

 

Android 2.2 en lager, en andere apparaten

 

iPhone en iPad

 

Windows telefoon

 

ik weet niet wat ik moet doen. voor andere instellingen had ik reeds gedaan zoals in de bijlage die ik meestuur.

 

groetjes

nokia 225.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

die stap had ik ook al gezet.

Dat had ik van hier niet kunnen ruiken als u dat niet heeft vermeld in uw eerste bericht.

 

en alle contacten en zo waren gewist door dat programma en de gsm heb ik terug moeten aanzetten. alles opnieuw ingesteld zelfs dat wat ik je stuurde via bijlage.

Dat heeft Microsoft voor gewaarschuuwd, zie onderstaande screenshot

56ae68668da95-Schermafbeelding_2016-01-3

Indien u eerst een back-up heeft gemaakt dan had u de back-up terug kunnen zetten.

Onthoud dit voor de volgende keer. Trouwens regelmatig een back-up maken kan geen kwaad.

Probeer het volgende:

Ga naar Menu en vervolgens Internet.

Ga naar de adresbalk en type Google in.

Wil het nu lukken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

 

sorry dat ik het niet melde, en die back-up kon ik niet doen want ik heb nog geen geheugenkaartje in de gsm , enkel simkaart en ik wist dat alles zou weg zijn maar je zou alles proberen om internet te doen werken. ik ben 50 plusser en niet rap in al die dingen.

als ik op menu en dan internet selecteer dan komt op 'tscherm opera mini , dus een grote O en daaronder fijn balkje en nog eronder "installeren......."

ik zie nergens adresbalk of zo en dan komt die foutmelding: "verbinding met het internet mislukt.
ga naar http://www.operamini...elp?version=4.4 met uw computer of neem contact op met uw dienstverlener voor internet instellingen.

 

vriendelijke groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lichtje,

 

als ik op menu en dan internet selecteer dan komt op 'tscherm opera mini , dus een grote O en daaronder fijn balkje en nog eronder "installeren......."

Als ik zo lees . . . lijkt het erop dat Opera Mini (nog) niet geïnstalleerd is, klik dan op "installeren......."

Is er Wi-Fi verbinding vanaf de Nokia 225 ? Is Wi-Fi aangezet . . . ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeieavond iEscape,

 

al wat ik doe of probeer lukt niet. hoe zie ik dat op die nokia 225? moet die aangesloten zijn op de pc?

die instellingen had ik gedaan , die opera mini zou moeten geinstalleerd worden en dat lukt niet. of wifi verbinding is , tzal wel niet denk ik anders zou die misschien reageren. en hoe doe je dat? pffffff ik denk dat ik het opgeef. een miskoper zal het zijn , in t boekje stond dat die op internet kon , papier is gewillig.

 

groetjes

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lichtje,

:hmmmm:  ik weet niet of het een miskoop is.

Zo te lezen in de handleiding is er géén Wi-Fi bij een Nokia 225 (u kunt dat nagaan in de handleiding bij Connectiviteit / Mobiel connectiviteit), maar dat zal géén probleem zijn voor een internet verbinding.

56b27226c00fb-Schermafbeelding_2016-02-0

Als de browser goed is geïnstalleerd en een geldige SIM-kaart aanwezig is in het toestel.

Ik heb hier nog een Nokia (een oudere type dan Nokia 225 ) zonder Wi-Fi maar wel mogelijk om te surfen.

Ga naar een goede/erkende telefoon zaak en ze zullen u met plezier uitleggen en zal wellicht het probleem opgelost zijn  :xd: 

Het is lastig voor me omdat ik het toestel nokia 225 niet in bezit heb hier.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.