Ga naar inhoud

Win10 ongewenste gebruiker


Andy

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb een probleem met mijn nieuwe laptop..

Ik heb 1 gebruiker ingesteld (microsoft account) omdat het moest en waarmee ik wil opstarten zonder wachtwoord (wat ook lukte tot voor kort)

Opeens kwam er ongevraagd een gebruiker bij (met mijn eigen naam 

waarmee de laptop altijd automatisch wil opstarten het wachtwoord klopt niet,de gebruikersnaam is ingesteld als xxxxx.

 

Ik krijg deze account/gebruiker niet weg of geconfigureerd.Ik wil gewoon dat de laptop opstart met de admin account zoals voorheen.

 

Ik vind deze account ook niet terug bij alle instellingen>accounts(enkel mijn admin account)

Ook netplwiz toont deze gebruiker niet, Ik word er gek van.

 

post-9560-0-10706900-1454834580_thumb.pn

 

post-9560-0-91283600-1454834598_thumb.pn

 

post-9560-0-31695400-1454834620_thumb.pn

aangepast door clarkie
e-mailadres onleesbaar gemaakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de afbeeldingen aangepast omdat jouw e-mailadres zichtbaar aanwezig was, en dat is helaas ideaal om spam te ontvangen.

 

Wat is het merk/model van de laptop?

 

Heb je recent iets geïnstalleerd geïnstalleerd waardoor er zonder dat je het zelf gewild hebt een extra account bijgekomen is?

 

Ga eens naar configuratiescherm-> gebruikersaccounts... welke accounts zijn daar zichtbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptop is een Acer Inspire V15 Nitro

 

Het laatste wat ik geinstalleerd heb is de gratis proefversie van office365,anders heb ik eigenlijk nog niets geinstalleerd buiten itunes,ik heb wel mijn pc naam veranderd naar laptopAcer om het gemakkelijk in het netwerk te herkennen.

 

Er is maar 1 gebruikersaccount zichtbaar namelijk de administrator account waarmee ik gestart ben,als ik een ander account beheren klik krijg ik ook maar 1 account te zien..nm de admin account.

aangepast door Andy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er soms een Acer account aangemaakt?

 

Heb je voor die proefversie van Office een account moeten aanmaken of heb je een bestaand account gebruikt?

 

Heb je bij het veranderen van de computernaam de vraag gekregen om de naam en wachtwoord op te geven?

 

Best zet je een herstelpunt terug naar een datum toen het probleem zich nog niet stelde, hoe je dat doet lees je hier.

Moet dan de computernaam terug aangepast worden en het probleem treed terug op dan weet je direct wat de oorzaak is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.