Ga naar inhoud

Gepiep door koptelefoon


JDAV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste

Ik ben nog aan het zoeken naar een oplossing. Die oplossing die ik had zal ook niet lukken, tenzij we de optie 'hoofdtelefoon' in afspeelapparaten vinden. (Wat eigenlijk zou moeten)

Oké. Ik wacht wel. Zolang het ooit opgelost wordt kan ik wel een tijdje wachten.

Toch al bedankt voor je tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog even verder opgezocht:

 

1. Hoofdtelefoon zou normaal gezien tussen uw afspeelapparaten moeten staan. (Probleem 1)

2. gepiep door de hoofdtelefoon (probleem 2)

 

Probleem 1:

Ik denk dat jouw hoofdtelefoon ingesteld staat, maar gewoon niet zichtbaar is. Wat je kan doen is ook luidsprekers aansluiten en een muziekje afspelen. De kans is er dat er door de luidsprekers en door de hoofdtelefoon tegelijk hetzelfde geluid wordt afgespeeld. Als dit zo is, dan moeten we in die richting een oplossing zoeken.

 

Probleem 2:

Zelfde als probleem 1 eigenlijk. geruis door boxen is normaal, dus als jouw pc denkt dat de hoofdtelefoon boxen zijn komt het daardoor.

 

Mogelijke oplossing:

zie of je realtek software op je computer hebt staan. zo niet, dan typ je in google 'realtek hd audio driver' in en via de eerste link kies je je driver (64 of 32 bit en win8)

(momenteel ligt de realtek site plat, dus ik kan moeilijk een bruikbare link posten)

eens deze geinstalleerd is, zou je als het programma aanstaat, in het venter van realtek je hoofdtelefoon moeten kunnen terugvinden.

 

mvg

Mathias

Link naar reactie
Delen op andere sites

never mind imv die boxen, jij hebt een laptop en hebt dus maar 1 ingang voor audio. Je kan onmogelijk en een hoofdtelefoon en boxen tegelijk aansluiten.

 

Dus de beste oplossing momenteel is realtek.

 

kan je me ook eens melden of jouw hoofdtelefoon zichtbaar is onder 'configuratiescherm --> hardware en geluiden --> apparaten en printers'

Link naar reactie
Delen op andere sites

never mind imv die boxen, jij hebt een laptop en hebt dus maar 1 ingang voor audio. Je kan onmogelijk en een hoofdtelefoon en boxen tegelijk aansluiten.

 

Dus de beste oplossing momenteel is realtek.

 

kan je me ook eens melden of jouw hoofdtelefoon zichtbaar is onder 'configuratiescherm --> hardware en geluiden --> apparaten en printers'

Behalve mijn muis staat er alleen maar Sagem Internet Gateway Device.

Ik kijk voor realtek.

Hoe vind ik Realtek? Windows 8 is een beetje anders dan ik gewoon ben met programma's zoeken.

aangepast door JDAV
Link naar reactie
Delen op andere sites

realtek vinden:

 

start openen en gewoon met je klavier realtek intypen, als hij het niet vind, dan moet je het downloaden.

 

downloadlink naar realtek (vink 'I accept to the above' aan)

 

http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsCheck.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false#High%20Definition%20Audio%20Codecs

 

sorry voor de late post, ik had niet gezien dat je hem bewerkt had. Laat me weten hoe het gaat

 

mvg

Mathias

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.