Ga naar inhoud

Gepiep door koptelefoon


JDAV

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn computer eens op jouw settings gezet, en heb alle luidsprekers uit mijn computer gedaan en enkel mijn hoofdtelefoon ingeplugd.

En ik heb realtek ook gedownload en geinstalleerd. Dat zal misschien helpen.

 

1. het is normaal dat je computer moest herstarten tijdens de installatie, heb ik ook moeten doen.

2. Als je onderaan je scherm in de taakbalk kijkt, als de pc volledig is opgestart. Zie je dit icoon staan. Dubbelklik en realtek zal openen.

attachicon.gifrealtek in taakbalk.png

 

 

1. aangezien realtek altijd mee opstart als je de computer aanzet, hoef je realtek niet meer aan te zetten.

2. Als je op in de lijst in configuratiescherm op realtek klikt is het normaal dat hij vraagt om te verwijderen, daar is die lijst net voor. (gelieve deze lijst enkel te gebruik het verwijderen van programma's als je weet wat je doet) (Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Programma's en onderdelen)

3. staat inderdaad niet in de lijst bij start, dit is normaal.

 

 

is je volume nu in orde?

 

goed, ik heb dus ook realtek geinstalleerd en dit is wat ik krijg bij realtek en apparaatbeheer.

attachicon.gifrealtek.png

realtek neemt dus je volledige audio over en beheerd deze.

1. Je kiest Luidsprekers (realtek) in apparaatbeheer en klikt op 'als standaard instellen'.

2. je test de hoofdtelefoon

3. je kiest de beste instellingen in het realtekvenster

3.1 je kiest voor stereo

3.2 'virtualisatie hoofdtelefoon' is een leuke optie, probeer deze eens en merk het verschil.

 

laat me weten hoe het gaat

 

mvg

Mathias

Realtek staat jammergenoeg niet in mijn taakbalk. Met mijn volume was dus nooit iets mis. 100 was altijd het maximumvolume (heb nagekeken op een andere computer), ik heb me waarschijnlijk gewoon verbeeld dat hij lager stond op 8 dan ik gewoon ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is toch wel raar dat het niet correct werkt. Heb je de juiste installatiefile gedownload? Dus jouw pc is 32bit en de installatiefile van realtek is ook 32bit?

 

Wat staat er bij jou nu in apparaatbeheer? post ook eens een screenshot hiervan aub.

post-12460-0-05638300-1456151126.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

adhv je apparaatbeheer kunnen we wel stellen dat realtek werkt.

 

Heb je nog steeds gepiep door je hoofdtelefoon?

 

je kan als je dat nog niet gedaan hebt, de hoofdtelefoon configureren.

1. kies in apparaatbeheer je luidsprekers

2. klik onderaan op configureren of rechtermuisklik op luidsprekers en 'luidsprekers configureren'

3. kies 'stereo'

4. klik 2x op volgende.

5. klik op voltooien

 

mvg

Mathias

Link naar reactie
Delen op andere sites

adhv je apparaatbeheer kunnen we wel stellen dat realtek werkt.

 

Heb je nog steeds gepiep door je hoofdtelefoon?

 

je kan als je dat nog niet gedaan hebt, de hoofdtelefoon configureren.

1. kies in apparaatbeheer je luidsprekers

2. klik onderaan op configureren of rechtermuisklik op luidsprekers en 'luidsprekers configureren'

3. kies 'stereo'

4. klik 2x op volgende.

5. klik op voltooien

 

mvg

Mathias

Voorlopig nog geen gepiep gehad.

Dus ik moest geen vakje aankruisen voor ik op voltooien klikte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het vakje dat je kan aankruisen is meer voor luidsprekers, als je er geen verschil in merkt hoef je dat niet mee aan te vinken.

 

we zullen nu even testen voor een paar dagen, als je gepiep hoort of niet, dan hoor ik het graag van je.

 

mvg

Bedankt. Ik hou je op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

het vakje dat je kan aankruisen is meer voor luidsprekers, als je er geen verschil in merkt hoef je dat niet mee aan te vinken.

 

we zullen nu even testen voor een paar dagen, als je gepiep hoort of niet, dan hoor ik het graag van je.

 

mvg

Dus het maakt niet uit dat het niet als koptelefoon staat aangeduid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.