Ga naar inhoud

Kan office 365 niet installeren


Diesel123

Aanbevolen berichten

Je dient eerst alle vorige Office versies volledig te verwijderen via configuratiescherm-> programma's en onderdelen. Zie ook deze link.

 

Voer dan ook nog onderstaande uit.

 

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

 

Probeer dan opnieuw Office te installeren. Ik vraag me bovendien af waarom je geen 64 bits versie van Office 365 installeert.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag,

Je hebt gelijk, ik had de verkeerde heb nu een 64 bits geïnstalleerd en dat werk bijna goed.

Ik bekijk mijn e-mail altijd in outlook, ik krijg nu alleen een foutmelding (0x8004010f) over het gegevensbestand, ik heb het op gezocht bij Microsoft maar hun stappen plan werkt helaas niet.

Misschien weet jij hier meer vanaf.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jouw bijlage verwijderd omdat het e-mailadres dat aanwezig was in de afbeelding kan gebruikt worden om je te bestoken met spam.

 

Blijkbaar heb je andere accounts die wel werken?

 

De uitleg wat je geprobeerd hebt om de foutmelding op te heffen heb ik niet nodig, ik zou graag weten op welke manier je jouw accounts ingevoegd hebt in Outlook na de installatie.

Of heb je helemaal niets ondernomen en waren de accounts reeds aanwezig toen je Outlook de eerste keer geopend hebt?

 

Gebruik je normaal POP3 of IMAP?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het wel heel vreemd dat er op een afbeelding die je plaatst duidelijk te zien is dat er 5 van de 7 taken voltooid zijn.... :hmmmm:

 

post-9560-0-85282700-1455216629_thumb.pn

 

 

Indien nog niet uitgevoerd op je computer... zorg dat verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn in de verkenner, hiervoor ga je naar beeld-> opties-> tabblad weergave.

Zet dan een vinkje bij verborgen mappen, bestanden en stations weergeven.

 

Selecteer dan in de verkenner de C schijf en typ in het zoeken venster pst en druk op Enter.

Wordt dan het Pst- bestand (of bestanden) van Outlook getoond? 

Noteer even op welke locatie.

 

Ga dan naar configuratiescherm-> mail.

Klik in het venster dat je dan krijgt op Gegevensbestanden... de pst- bestanden in outlook worden nu getoond en ook de locatie waar het bestand zich bevindt.

Komt de locatie overeen met die in je verkenner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, het bestand wat jij en ik zochten stond niet op C ,maar op mijn E schijf deze heb ik naar de C locatie verplaatst en toen gekoppeld en het draait weer kan weer via outlook mailen.

Heel erg bedankt ik zag het eigenlijk niet meer zitten elke keer dit foutmeldingen, maar nogmaals bedankt voor de snelle reactie en hulp.

 

Aad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende probleem, gisterenavond was alles in orde, echter vanochtend start ik mijn pc op en kreeg de melding dat outlook niet kan opstarten:

kan Microsoft Outlook niet starten. kan Outlook-venster niet openen. kan de set mappen niet openen. De bewerking is gestopt.

Op internet bij Microsoft gekeken daar zag ik dat je een bestand moest draaien (Scanpst.exe) gedaan en hij herstelde de bestanden.

Ook heb ik office via configuratie hersteld echter de melding blijft en kan dus outlook niet starten.

Wat moet of kan ik hier nu aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.