Ga naar inhoud

gmail als standaard app toevoegen aan windows 10


chrisv

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik, bijvoorbeeld, een Worddocument wil 'Opslaan en Verzenden', rechtstreeks dus vanuit Word kan ik niet de keus voor Gmail maken.

Ik heb geprobeerd bij standaard apps  gmail toe te voegen, maar deze komt niet in de lijst voor. Ik heb, volgens mij, wel een gmailaccount via Windows aangemaakt, maar ik kan er niets mee.

Ik kan uiteraard wel gmail op de gewone manier gebruiken op mijn laptop/PC.

Wie heeft een tip?

Alvast dank.  chrisv

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,
Heb volgens de instructie de mijn gmail account ingevoerd. Het instellingescher zag er wel anders uit dan in het voorbeeld.
Krijg dan de melding van een systeemfout (zie bijlage)

Ook als ik een word document wil opslaan en verzenden krijg ik een fout melding (zie zelfde bijlage).

Ik kan ook geen mailprogramma kiezen

Geen idee wat er allemaal fout zit.

Wie kan me helpen.

Alvast dank.  chrisc

 

gmail-app.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb een outlook account aangemaakt en geprobeerd mijn gmail te koppelen.

Als ik naar de mail app (windows 10) en ik klik op 'nieuwe mail' krijg ik de volgende melding (zie bijlage). Asl ik dan bijv. outlook aanklik gebeurt er helemaal niets (er zitten testmails in de inbox van outlook)

Geen idee waaraan dit ligt.

Dank. Chrisv

gmail-app2.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruikt je nog ander mailprogramma dan mail app van Windows 10?

 

Ik heb mail app geïnstalleerd op mijn pc.

Daar heb ikk gmail adres ingeven en werkt perfect.

Het wordt automatisch als Imap ingesteld.

Maar je kan amper iets wijzigen of zelfs maar controleren.

 

Tot nu toe ben ik nog niet in geslaagd om van Word naar de mail te verzenden want het gaat telkens naar outlook van office ondanks het feit dat ik Mail app standaard had ingesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.