Ga naar inhoud

heb ook nog eens linux vraag


Gast fcbbrugge

Aanbevolen berichten

Inderdaad het klopt.

Test gedaan met pc dualboot Mint17.3/ChaletOS,,dan op externe HDD Elementary OS geinstalleerd .

Bij opstarten met externe aangesloten,krijg je Grub menu met de drie keuzes ,zonder de gewone Grup en alles werkt perfect !!!

Persoonlijke mening is,dat dit beter werkt als Virtualbox of Vmware om eens een of ander Linux systeem te testen.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik vind als je Linux wilt installeren dat je ook voor Linux moet gaan.

Bijna iedereen wilt dualboot of zo en amper werken 100% Linux

Stegisoft,

Verklaar je eens nader...

Zelf werk ik heel veel met Linux hoor...

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef..... ik word op matje geroepen.

 

Je zegt zelf dat je veel met Linux werkt maar je kan niet zonder Windows.

Ik vind dat je een keuze moet maken.

Dus op smartphones is dat Android en dat vind iedereen OK....nochtans is het geen Windows.

Wat zijn dat rare mensen om verschillende besturingssysteem te installeren op pc of laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Oef..... ik word op matje geroepen.

Helemaal niet hoor :lol:

 

Je zegt zelf dat je veel met Linux werkt maar je kan niet zonder Windows.

Ergers wel omdat toch sommige tools, niet echt werken naar mijn zin(waar ik hier niet mag over spreken ;) )

Je mag ook niet vergeten,dat sommige Linux systemen niet alle hardware aanvaarden, zo als in mijn geval,heb 23inch scherm niet word erkent in Zorin9/Ubuntu 14 en ...

Heb wel desktop met Mint17.3 en ChaletOs waar alles wel werkt...is mij voor te veel Windhoos ...wacht op LTS versie van Ubuntu 15...

Zorin super tof OS...voor iemand die wil overschakelen van XP naar Linux...

Maar als gebruiker van Win8.1 nee....blijf ik ergers bij Windows..hoe van Ubuntu!

Voel je zeker niet aan gevallen hoor,gaat uiteindelijk over topic start...iets dat ik niet kende...waar Hensyr melde het klopt...ja dan heb ik zo iets we gaan ervoor...en werkt super :xd:

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.