Ga naar inhoud

links in de mail zijn niet te openen


'tzeetje

Aanbevolen berichten

Beste, het lukt niet om een link te openen die met de mail ( outlook ) is meegekomen. We krijgen de melding: "...voor deze bewerking is er geen programma aan dit bestand gekoppeld.."   Als ik rechts klik en doel opsla dan krijg ik die link wel open. Met een ander account ( eveneens outlook ) op dezelfde desktop is er geen probleem om de link te openen.

Hopelijk is dit een beetje begrijpbaar uitgelegd.

Enig idee?

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit even opgezocht en dit is blijkbaar een probleem dat bij nog mensen voorvalt.

Ik heb hier een artikeltje gevonden misschien kan dat jou verder helpen?

Onderaan staat ook een FixIt van Microsoft. dat is een programma dat meestal de problemen zelf oplost. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jouw vraag verplaatst naar Mailprogramma's (behalve Microsoft Outlook), zo blijft alles overzichtelijk.

 

De tip uit bericht 6 van Mol heeft je probleem opgelost dan mag hier een  :locked2: op via Modereer Onderwerp-> sluiten indien je hierover geen verdere vragen meer hebt.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.