Ga naar inhoud

Samsung Upgrade naar Windows 10


terrin

Aanbevolen berichten

De kans dat je niet meer over de volledige functionaliteit van je NP-R530 gaat beschikken zit erin ... Samsung stelt op zijn supportpagina's voor dit type laptop GEEN drivers voor Windows 10 beschikbaar, enkel voor Windows XP en Windows 7.

 

Recent hadden we hier iemand die problemen had met zijn touchpad onder Windows 10 ... gelijkaardige problemen met een NP-R530 werd gemeld bij Microsoft Community.

 

Ga je toch aan de slag met Windows 10, maak dan een image - en bijhorend opstartmedium - van je huidige besturingssysteem zodat er een terugkeer mogelijk is ... er zijn meerdere mogelijkheden hiervoor, bijvoorbeeld Macrium Reflect Free, EaseUS Todo Backup Free of Paragon Backup & Recovery 14 Free Edition .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit onderwerp  even terug gestart.

Zou je een lijst met alle Samsung (laptop) toestellen kunnen bezorgen die compartibel zijn voor een upgrade naar windows 10

Ik heb het opgezocht, maar ik kan niets vinden.

Daarom kom ik nog eens terug voor jou hulp!!!

Mijn dank is natuurlijk zeer groot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.