Ga naar inhoud

Windows 8.1 kan niet upgraden naar 10


CRoelofs

Aanbevolen berichten

Hallo PC forum!

 

Ik zit vast met een serieus probleem waar ik al langer last van heb.. sinds een aantal weken heb ik geprobeerd Windows 10 op mijn PC te krijgen, dit kan echter door dit tekentje rechtsonder in beeld te krijgen maar verschijnt niet op mijn pc. Hiervoor heb ik gelezen dat Windows geupdate moet worden wat leid naar het volgende probleem: 

 

15-4-2015 geeft mijn PC aan het laatst updates te hebben geinstalleerd, dit is natuurlijk al erg lang geleden en heb toen de optie aangevinkt dat deze automatisch werden gedownload wanneer er nieuwe updates beschikbaar waren. hier is denk ik toen iets fout gegaan waardoor ik tot op heden nog steeds geen nieuwe updates heb kunnen downloaden. Wanneer ik dit probeer blijft het configuratiescherm hangen of blijft het updatebalkje gewoon op bijv. 1% staan. 

 

Ik heb geprobeerd Windows opnieuw erop te zetten aangezien ik dit graag wil in de hoop dit de problemen op te lossen zodat ik Windows 10 erop kan zetten, dit werkt echter ook niet omdat er een fout melding voordoet dat zegt: ''Medium plaatsen''.

 

 

Mijn vraag is nu: wat moet ik doen? De Windows updates downloaden werkt niet en het installeren van Windows 10 ook niet..

 

Alvast bedankt!

Cyriel

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande uit, probeer dan opnieuw of Windows Update uitgevoerd wordt.

 

Download Windows Repair all in One
Even naar onder scrollen en klikken op wrepairaio1.jpg - Direct Download 
Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten 
Gebruikers van Vista en later: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator. 
Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten. 

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup
Daar klik je bij System Restore op Create
Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

wrepairaio2.png

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang. 

wrepairaio3.jpg

Erna klik je op Next
In het venster dat je dan ziet klik je open repairs

wrepairaio4.png

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding. 
 
wrepairaio5.jpg
Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs. 

wrepairaio6.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.