Ga naar inhoud

Systeemherstel


ed97

Aanbevolen berichten

Beveiliging op C is ingeschakeld, ik kan manueel herstelpunt maken en zie herstelpunten ook in CCleaner.

Toch vind ik systeemherstel niet terug.

Bij windows zoeken: ingave "systeemherstel" geeft niets. Ingave "herstel" geeft een aantal alternateven (b.v. maken) maar geen systeemherstel. Is ook niet te vinden rechtstreeks bij de instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, zo werkt het maar het zit verdomme diep verscholen.

Normaal zou het ook via windows zoeken (vergrootglas) te vinden moeten zijn maar dus niet bij mij!

Maar goed, zo is het ook opgelost.

PS: Heb er ondertussen snelkoppeling van gemaakt. Veel handiger!

aangepast door ed97
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo werkt het ook. Probleem is dat men via "uitvoeren" al die codewoordjes moet onthouden.

Heb nu van snelkoppeling een tegeltje gemaakt in start. Eenmaal klikken en ik zit op "Hulpprogramma's voor geavanceerd herstel".

Eenvoudiger kan niet.

Bedankt om mij op het goede spoor te brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ed97

Je hebt dit prima opgelost :top:

Heb wel tipje voor je in de toekomst...kan zijn  dat je weer vraag stelt.

 

Probleem is dat men via "uitvoeren" al die codewoordjes moet onthouden.

Doe je het volgende...selecteer het stukje tekst van de helper>rechtsklik>kopieren>uitvoeren>rechtsklik plakken..die werkt ook,soms zijn er staties en is het wel belangrijk dat het juist is he...

Kan begod die code ook niet onthouden hoor...daarmee doe ik copy/paste.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.