Ga naar inhoud

Gebruikersaccount verwijderd


d4nny

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb daarstraks mijn gebruikersaccount verwijderd(control userspasswords2),bedoeling was dat ik niet meer moest inloggen bij startpagina zonder wachtwoord.Nu geraak ik nergens meer op,maw de computer start op en stopt bij gebruikers.Als ik daar gebruiker wil ingeven werkt dat niet en komt er uw account is uitgeschakeld, neem contact op met systeembeheerder.

Ik kan alleen maar opstarten en voor de rest niks. De F toetsen werken ook niet en ik geraak nergens in en krijg telkens dezelfde foutmelding.Ben in bezit van laptop Sony Vaio met windows 8. Ook in veilige modus kan ik niet geraken en systeemherstel of recovery ( alt F10) werkt niet.Ben einde raad , heb geen opstart cd of dergelijke , kan men deze downloaden of?

Hopelijk een bevrijdend antwoord :-(

Grts Danny :blush:

Of ergens binnendoen en wat gaat dit ong kosten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

bedoeling was dat ik niet meer moest inloggen bij startpagina zonder wachtwoord

Zo dus je pc starte automatisch op?Of wilde je juist opstarten zonder wachtwoord?

Over wat account gaat het lokaal of Microsoft account?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De F12-toets op uw Sony Vaio toetsenbord. Dit wordt de computer in de ingebouwde voeren herstellen modus. Merk op dat, afhankelijk van het model van de Sony Vaio, moet u ofwel de F11-toets of de ESC-toets om dit te herstellen in te schakelen drukt u op. Dit moet gebeuren voordat het besturingssysteem begint te laden. Als u het Windows-logo op het scherm verschijnen, moet je opnieuw opstarten en het opnieuw proberen.

Probeer dit eens.

Of dit ....

 

  1. Klik in de rechteronderhoek van het aanmeldscherm op het pictogram Aan/Uit.
  2. Terwijl u Shift ingedrukt houdt, klikt u op Opnieuw opstarten.
  3. Klik op Probleem oplossen.
  4. Klik op De pc opnieuw instellen.
  5. Klik op Volgende.
  6. Het systeem start opnieuw op en begint met Voorbereiden op opnieuw instellen van de PC

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.