Ga naar inhoud

Bestanden weg na updaten


Deutz661

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Enkele dagen geleden sloot ik mijn computer af en er stond bijwerken en afsluiten wat ik nog al heb gehad.

De morgen erna toen ik echter terug opstartte waren al mijn bestanden en apps weg.

Allicht kwam dit omdat de batterij niet opgeladen genoeg meer was.

Bestaat er een weg hoe ik mijn bestanden en foto's alsnog kan terughalen?

 

Alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkeer je in onderstaand geval en werd het gebruikersprofiel niet geladen?

 

Om dit te controleren kun je via de verkenner op de C-schijf de map Gebruikers openen. In deze map staan alle gebruikersaccounts die op je Windows 8 zijn aangemaakt. Hier zal dan ook een map met de gebruikersnaam van voor het installeren van de updates staan. In deze map zul je ook al je documenten terugvinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bestanden staan inderdaad nu op die C schijf in de map gebruikers met mijn naam. Evenals alle documenten die op mijn bureaublad stonden. Ik kon mijn profiel perfect laden. Alle bestanden zijn gewoon verzet dan denk ik want vroeger kon ik via de verkenner naar documenten en afbeeldingen gaan maar als ik dit nu doe dan zijn deze mappen gewoon leeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ok zal ik doen alvast bedankt, enig idee hoe dit is kunnen gebeuren? Enige dat ik weet is dat computer allicht is uitgevallen tijdsens bijwerken

 

 

Het antwoord kon je al lezen in de link die je zelf geplaatst hebt in bericht 5: 

Dit verschijnsel ontstaat als er tijdens het installeren van de updates iets is gebeurd waardoor je gebruikersprofiel niet geladen kon worden.

 

 

 

Indien je probleem opgelost is mag je het onderwerp afsluiten via Modereer onderwerp -> sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.