Ga naar inhoud

Automatisch verwijderen van mails in Hotmail


HVA

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs ondervonden dat mijn mails van mijn Hotmail account, in elk postvak, niet langer blijven staan dan 1 maand, daarna worden deze automatisch verwijderd, dit sinds ik ben overgeschakeld naar windows 10. Kan ik dit ergens instellen zodat deze niet meer automatisch worden verwijderd?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat jij als e-mailprogramma de met Windows 10 standaard meegeleverde app Mail gebruikt? Klopt dat?

 

In die app Mail van Windows 10 gebruik jij je Hotmail account. Jij ziet momenteel de e-mails niet meer, die ouder zijn dan 1 maand. Daar valt gelukkig wat aan te doen...

Open die app Mail.
Links onderaan klik je op het tandwiel ( = Instellingen):

568d9d14138cb-Instellingen.png

Aan de rechterkant van je scherm verschijnen dan de Instellingen.
Klik daar op Accounts beheren.
Selecteer het account waarvan je de instellingen wilt bewerken. Klik dus op dat account.
(Ik heb er twee: Outlook.com en Gmail. Als voorbeeld klik ik op het Gmail account. Maar jij moet dus op je Hotmail (= Outlook.com) account klikken)

In het volgende venster klik je op 'Synchronisatie-instellingen voor postvak wijzigen'.
In het volgende venster moet je kijken onder 'E-mail downloaden van'. Daar staat bij jou nu waarschijnlijk: 'de afgelopen maand'.
Bij mij stond er 'de afgelopen 3 maanden'.
Klik daarop en dan kun je kiezen voor 'elk gewenst moment'.
Klik daarna onderaan op de knop Gereed.
In het venster dat daarna nog open staat, klik je op Opslaan.

En let op! Dan wacht je... En je wacht nog wat langer. Sluit dat venster niet!
Wacht totdat de synchronisatie voltooid is. Aan die 'lopende' stippeltjes bovenin dat venster zie je dat de synchronisatie nog bezig is.
Hoe lang dat duurt is afhankelijk van de hoeveelheid berichten.
Het venster Account-instellingen verdwijnt vanzelf wanneer de synchronisatie voltooid is.
Als het goed is, zie je daarna ook de berichten die ouder dan een maand zijn.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.